۱۳۹۴ مرداد ۸, پنجشنبه

ایران - برد وباخت برای کی؟

مطلبی از آقای پرویز خزایی عضو شورای ملی مقاومت ایران خواندم بنظرم جالب آمد پیشنهاد دارم آنرا بخوانید .

مقاومت ایران بدرستی از این توافق اتمی بعنوان یک بازی باخت- باخت نام میبرد. روشن است که غرب با دور زدن از شش قطعنامه شورای امنیت، آنچه را که ابتدا در دستور کار پرونده بحران هسته ای با رژیم ولایت فقیه داشت زیر پا گذاشت و از فرصت بدست آمده که میتوانست تمامیت پروژه ضد ایرانی هسته ای رژیم را متلاشی کند استفاده مطلوب نکرد و در عوض امتیازات کلان به آخوندهای پا بگور داد.

پرویزخزایی:دریک کلام : اینجا کلیک کن.  برد وباخت برای کی؟
ولی وقیح  جنایتکار خامنه ای
ولی وقیح  جنایتکار خامنه ای 

۱۳۹۴ مرداد ۷, چهارشنبه

ایران - سفر موگرینی به تهران ،مشوق اعدامها ونقض ارزشهای دموکراسی وحقوق بشر

كساني كه خانم موگريني با آنها ملاقات مي كند همه از مسئولان 120 هزار اعدام سياسي و مسئولان قتل عام 30 هزار زنداني سياسي در تابستان 1988 هستند.
كساني كه خانم موگريني در تهران با آنها ملاقات مي كند بالاترين مسئولان صدور تروريسم و بنيادگرايي و كشتار مردم بيگناه در عراق و سوريه و يمن و لبنان هستند. آنها به خاطر جنايتهايشان در داخل و خارج ايران بايد به اتهام جنايت عليه بشريت محاكمه شوند.
در 9 ماهي كه خانم موگريني در ميدان شومان مستقر شده است، حدود1000 زنداني در ايران اعدام شده اند، زنان تحت شديدترين فشارها قرار گرفته و اقليتهاي قومي و ديني با بيشترين سركوب و تبعيض مواجه بوده اند اما خانم موگريني حتي در حرف هم اين جنايتهاي روزمره را محكوم نكرده است. اين براي اتحاديه اروپا كه سنگ بنايش عليه فاشيسم و براي دموكراسي و حقوق بشر گذاشته شده، به واقع شرم آور است.

در حالي كه خانم موگريني به دستور ملايان يا براي خوش آمد آنها در ديدار با جانيان عليه بشريت مانند روحاني و رفسنجاني و ظريف و لاريجاني روسري بر سر مي گذارد، همه روزه صدها زن شريف و آزاده ايراني توسط عوامل همين جنايتكاران به بهانه آخوند ساخته بد حجابي دستگير مي شوند، جريمه مي شوند و شلاق مي خورند. اين اقدام خانم موگريني يك توهين آشكار به همه زنان ايران چه باحجاب و چه بي حجاب است.
العربیه نت  نوشت: به‌دنبال صدور اطلاعیه دفتر فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، مبنی بر برنامه سفر او به تهران، اپوزیسیون ایران نسبت به این سفر به‌شدت واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد. شورای ملی مقاومت طی اطلاعیه‌یی ضمن اعتراض شدید به برنامه‌این سفر اعلام کرد:‌به ‌دلیل 'نقض مکرر حقوق‌بشر' از سوی رژیم ایران و سکوت غرب در قبال 'تجاوزات و دخالت های' تهران در کشورهای منطقه، سفر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که بدون در نظر گرفتن نقض حقوق‌بشر، سرکوب و اعدام فعالان سیاسی ایران توسط رژیم تهران صورت می‌گیرد به‌شدت محکوم است. 
محمدمحدثین مسئول کمیسیون امورخارجه-شورای-ملی مقاومت
  محمدمحدثین مسئول کمیسیون امورخارجه شورای ملی مقاومت 


                                        

۱۳۹۴ مرداد ۲, جمعه

ایران - حماسه های جاودان یک خلق بپاخاسته

زندانی سیاسی صالح  کهندل
زندانی سیاسی صالح  کهندل

درود بر زندانیان سیاسی  که با مقاومت  حماسی شان  درزندانهای قرون وسطایی خامنه ای  وروحانی شیاد  شرف  یک خلق را حفاظت  ونگاهبانی میکنند .درود برعزمشان  وپایدار رزمشان .

اینک توجه شما دوستان  عزیز را به مطلبی از زندانی سیاسی صالح کهندل جلب میکنم
 زن ملا نصرالدین تعریف می‌کرد: ما برای گوساله مان، دوبار جشن گرفتیم، یکی برای تولدش که خیال می‌کردیم وقتی بزرگ می‌شود کلی شیر می‌دهد، مقداری خودمان می‌خوریم و بقیه آن را می‌فروشیم... و تعدادی گوساله بدنیا می‌آورد. یک جشن هم برای مرگش، چون از روزی که متولد شد هر روز به‌اندازه بیست تا گاو می‌خورد و تا آخر عمر به‌اندازه یک بزغاله هم شیر نداد و هر روز هم به‌خاطر مزاحمت دائم با همسایه‌ها دعوا داشتیم.

ایران - پیام رهبر مقاومت ایران مسعود رجوی به مجاهدان آزادی ستان - واشرف نشانان: تبریک زهر اتمی -نقطه عطف درسرنوشت دیکتاتوری مذهبی

۱۳۹۴ مرداد ۱, پنجشنبه

ایران - تظاهرات هزاران تن از مردم نیویورک علیه توافق اتمی بارزیم ایران

هزاران تن درمیدان تایمزنیویورک علیه توافقنامه اتمی با رژیم ایران تظاهرات کردند.

به گزارش خبرگزاری رویتراین تظاهرات که حدود 10هزارنفردرآن شرکت داشتند، توسط تعدادی ازنمایندگان جمهوریخواه کنگره آمریکاازجمله جرج پاتاکی رهبری شد.
تظاهرات مردم آمریکا
تظاهرات مردم آمریکا
خانم مریم رجوی رئیس  جمهور برگزیده مقاومت چه خوب وبجا گفتند :اين عقب نشيني كه كارگزاران نظام از آن به عنوان جام زهر اتمي نام مي برند، ناگزير به تشديد جنگ قدرت در رأس رژيم و بر هم خوردن تعادل دروني آن عليه ولي فقيه فرتوت راه مي برد. جنگ قدرت در راس رژيم به تمامي سطوح آن تسري پيدا ميكند. از اينرو مضمون و ساختار توافق مزبور را به اختصار مي توان «باخت-باخت» توصيف كرد.
خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران 

ایران - پاسداران رزیم ایران از زندانیان یمنی بازجویی می کنند

منابعی در مقاومت مردمی یمن فاش ساختند عناصری ازسپاه پاسداران  رژیم ایران در بازجویی از اسرای مقاومت مردمی یمن شرکت داشته‌اند 
خامنه اي، ولي فقيه نظام آخوندي، چهار روز بعد از توافق اتمي با كشورهاي 5+1 در نماز عيد فطر، براي سرپوش گذاشتن بر عقب نشيني از خط قرمزهايش در توافق اتمي گفت كه توافق اتمي تأثيري در سياست صدور تروريسم و افراطي گري رژيم به سراسر منطقه ايجاد نمي كند. او هيچ اشاره يي به شكستهاي پياپي عوامل و مزدورانش در سوريه و يمن نكرد.
خامنه اي با استفاده از بي عملي جامعه جهاني به ويژه اتحاديه اروپا و آمريكا در مقابل جنايتهاي آخوندها در خارج از مرزهاي ايران به خط و نشان كشيدن پرداخت و گفت: توافق اتمي «چه تصويب بشود و چه نشود، اجازه خدشه در اصول اساسي نظام اسلامي به كسي داده نخواهد شد.... چه تصويب بشود, چه نشود, ما از حمايت دوستانمان در منطقه دست نخواهيم كشيد, از ملت مظلوم فلسطين, از ملت مظلوم يمن, از ملت و دولت سوريه, از ملت و دولت عراق, از مردم مظلوم بحرين, از مجاهدان صادق مقاومت در لبنان و فلسطين, همواره مورد حمايت ما خواهند بود... سياستهاي آمريكا در منطقه با سياستهاي جمهوري اسلامي 180 درجه اختلاف دارد». 
او به اين وسيله در اولين حضور عمومي بعد از توافق وين، در صدد بر آمد به رقباي داخلي و طرف حسابهاي بين المللي چنين القا كند كه قدرت و هژموني او در درون نظام به خطر نيفتاده است.

شبه نظامیان حوثی
شبه نظامیان حوثی
همانطور که خانم مریم  رجوی گفتند: رزیم ولایت فقیه دشمن  مسلمانان  جهان چه شیعه  چه سنی است .راه حل بحران  خلع ید  از رزیم آخوندها  در سراسر منطقه  وسرنگونی  آن در ایران است. 
خانم  مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
خانم  مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران 

۱۳۹۴ تیر ۳۱, چهارشنبه

ایران - کاندیداهای ریاست‌جمهوری از حزب جمهوریخواه توافق اتمی را رد می‌کنند

سناتور مارکو روبیو
سناتور مارکو روبیو

هیل نشریه کنگره آمریکا روز سه‌شنبه 30تیر گزارش کرد سناتور مارکو روبیو و دیگر کاندیداهای ریاست‌جمهوری از حزب جمهوریخواه قویاً توافق اتمی با رژیم ایران را رد می‌کنند. قانونگذاران جمهوریخواه نیز به‌طور عمده صف‌بندی خود علیه این توافق را اعلام کرده‌اند.

سناتور مارکو روبیو روز سه‌شنبه گفت: توافق اتمی با رژیم ایران دارای حمایت کنگره نمی‌باشد. این توافقی بین آمریکا و رژیم ایران نیست بلکه توافق باراک اوباما با این رژیم است. او گفت: این وظیفه کنگره است که از امنیت آمریکا حفاظت نماید و نه این‌که دنباله‌رو اوباما باشد.
سناتور روبیو افزود: برقراری مجدد تحریمها علیه رژیم ایران به‌عهده رئیس‌جمهور بعدی آمریکا خواهد بود.

ایران - تجمع اعتراضی معلمان و دستگیری جمعی حداقل ۱۰۰ معلم در تهران

یگان ویژه و مأموران امنیتی و لباس‌شخصی به معلمان معترض یورش بردند و بیش از 150تن را دستگیر کردند.

چهارشنبه 31تیر شماری از معلمان و فرهنگیان درمقابل مجلس رژیم آخوندی دست به تجمع زدند. این تجمع در اعتراض به دستگیری شماری از معلمان و همچنین در اعتراض به پایمال شدن حداقل حقوق آنها از سوی فاشیسم دینی حاکم بر ایران صورت گرفت. گروههایی از معلمان از شهرهای مختلف کشور برای شرکت در این تجمع به تهران آمده‌اند.

تظاهرات معلمان  میهنمان درمقابل مجلس ارتجاع
تظاهرات معلمان  میهنمان درمقابل مجلس ارتجاع


۱۳۹۴ تیر ۲۹, دوشنبه

ایران - نظرات و دیدگاه ها

من  مطلبی از آقای  عبدالعلی  معصومی  خواندم  بنام : شکست اتمی ویاد آوری حال زارخمینی  ضدبشر.
ازاین مطلب خوشم آمد وبنظرم جالب بود ترجیح  دادم  برای شما دوستانم  هم بگذارم  بخونید.
                                                                                      

سروان اشتافنبرگ شهید راه آزادی آلمان از چنگال فاشیسم هیتلری

سروان  اشتافنبرگ شهید راه آزادی آلمان
سروان  اشتافنبرگ شهید راه آزادی آلمان 

گرامی باد خاطره کلاوس فون اشتافنبرگ شهیدراه آزادی  آلمان

زماني كه به اشتافنيرگ  پيشنهاد شد كه مأموريت كشتن هيتلرو سران نازيها را به عهده بگيرد او بر سر دوراهي سختي قرار گرفت. با خود چنين  مي انديشيد: اگر او موفق به كشتن «پيشوا» شود، حتما  از او به عنوان يك قهرمان ياد خواهد شد  ولي اگر موفق به كشتن او نشود  و حكومت هيتلر براريكه  قدرت باقي  بماند  به اين صورت  از او به عنوان خائن در تاريخ آلمان ياد خواهد شد. او مي دانست كه در صورت ناموقق بودن نقشه كشتن هيتلر و سران نازيها نه تنها او و همه اعضاي گروه مقاومتشان در ارتش بلكه   تمامي اعضاي خانواده و فامليش نيز در معرض انتقام حكومت هيتلر قرار خواهند گرفت.اشتافبنرگ در نهايت راهي را انتخاب كرد كه وجدانش اورا به آن سمت فرا مي خواند: او تصميم گرفت كه شخصا هيتلر و ديگر سران حكومت نازيهارا به بكشد و آلمان را از شر حكومت سياه آانها   راحت كند. او  سپس چنين نوشت:
زمان آن فرا رسيده كه كاري عليه اين حكومت صورت گيرد. اما انسان بايد قبل از آن، از اين فكر عبور كند  كه شايد  از او بعد از اين به عنوان يك خائن در تاريخ آلمان ياد شود. ولي اگر او عمل نكردن  را انتخاب كند  او به وجدان خود خيانت كرده است...
كلآوس در 15 نوامبر 1907  در  يتينگن  در نزديكي شهر اولمUlm در جنوب آلمان متولد شد. او از يك خانواده اشرافي بود. جواني را در شهر اشتوتگارت سپري ساخت. او علاقه زيادي به ادبيات داشت ولي براي خدمت به وطن وارد ارتش شد.
او در سال 1926  وارد ارتش شد.  در سال 1930 به عنوان ستوان از دانشكده نظامي با معدل بالايي فارغ‌آلتحصيل شد. در انتخابات سال 1932 او به طرفداري از هيتلر برخاست. او يكي از مربيان ارتش حزب  هيتلر بود كه حدود 4 ميليون نفر عضو داشت،
در سال 1933 با  نينا  فرايين  ازدواج كرد.
با شروع جنگ جهاني او در گردان تانك در تهاجم به لهستان  شركت داشت، در همين سال آموزش ستاد  را در برلين گذارند. در سال 1940 در حمله به فرانسه شركت داشت و به شدت از هيتلر حمايت مي كرد.
با شروع جنگ عليه روسيه  در سال 1941و پخش خبر كشتار يهوديان توسط اس. اس  او  به جبهه مخالفان حكومت هيتلري پيوست( قبل از شكست استالينگرد او به جبهه مقاومت در ارتش پيوسته بود).  آنها   حكومت فاشيستها را در آلمان  ضد منافع ملي كشور و مردم آلمان  ارزيابي مي كردند و به دنبال اجراي طرح يك كودتا بودند. آنها براي شكل حكومت اينده به نتيجه مشخصي  دست پيدا نكرده بودند ولي همه در جهت تحقق يافتن  سرنگوني متحد شده بودند. اشتافنبرگ خوب مي دانست كه با توجه به قدرتي كه  سازمان امنيت آلمان دارد تنها جاي ممكن جهت  تشكيل واحد مقاومت،  در   ارتش است.  جايي كه سازمان امنيت هيتلر از نفوذ كمتري برخوردار بود. نيروهاي مقاومت در درون ارتش سعي داشتند جلوي سياست تجاوزكارانه هيتلر مانع ايجاد نمايند.  او در آوريل 1943 در جبهه جنگ دچار جراحات سخت شد و يك چشم و يك  دست خود را از دست داد.
بعد از اين تاريخ بود كه او در تصميمي كه براي از بين بردن شخص هيتلرو ديگر سران حكومت هيتلري گرفته بود پاي فشرد.  او به دوستانش مي گفت« بايد از خوار شدن بيشتر آلمان جلوگيري كنيم». بعد از بهبودي، در برلين به نيروهاي مخفي  مقاومت وصل شد.  اين نيروها حول سپهبد  فريدريش  اولبرشت  و سرتيپ هينينگ  ترسكف  جمع شده بودند. طرح عمليات توسط  ژنرال  اولبرشت و سرهنگ ريتر مرس و سرتيپ هينينگ  و اشتافنبرگ  ريخته شد. آنها تصميم گرفتند كه بعد از كشته شدن هيتلر بلافاصله دستگاه سركوبي هتيلر را منهدم نمايند و ارتش اداره امور را در كشور به دست گيرد.
اشتافنبرگ  طبق طرح به عنوان افسر مقر ستاد هيتلر انتخاب شد. براي اجراي طرح ژنرال  گوردلر و ژنرال  بك به او كمك مي كردند و توسط آنها نيروهاي مقاومت ارتش به نيروهاي مقاومت مردمي به رهبري  يوليوس لبر  وصل شدند.ابتدا در تاريخ  15 ژوئيه 1944 اشتافنبرگ سعي كرد كه ديكتاتور  را  به قتل برساند ولي چون هميلر و كورينگ كه به عنوان جانشينان هيتلر محسوب مي شدند  در محل حضور نداشتند او  از اجراي  طرح خودداري كرد.
يكبار ديگر در 18 ژوئيه  فرصت كشتن هيتلر از دست رفت.
در تاريخ 20 ژوئيه  ابتدا  به همراه دستيار خود ورنر هفتن  به محل ستاد هيتلر در ولفزشانزه  رفت.  او به علت سفر موسوليني فرصت كرد كه فقط يكي از بمبها را آماده انفجار كند. و سپس حين جلسه  محل را ترك كرد.
 ساعت 12.22 بمب در سالن نشست هيتلر منفجر شد.  ولي هيتلر  جان به در برد.
اشتافنبرگ از زنده ماندن هيتلر خبر نداشت  و اعلام كرد كه هيتلر كشته شده است. عصر آنروز اعلام شد كه هيتلر زنده است.
ساعت 22.30  اكثر افسران شركت كننده در طرح كشتن هتيلر دستگير شدند و طبق دستور ژنرال فورم  چند ساعت بعد اعدام گريدند. طي آن شب و چند شب بعد از آن قريب 200 نفر دستگير و اعدام شدند.
آخرين جمله اشتافنبرگ در مقابل جوخه اعدام اين بود: زنده باد آلمان
روز بعد اجساد با لباس در قبرستان  التن  ست وماتبوس  دفن شدند ولي به دستور هيملر اجساد بيرون آورده شده و سپس به آنش كشيده ميشوند. خاكستر باقي مانده آنها به دست باد سپرده ميشود كه هيچ نشاني از آنها باقي نمانده باشد.
بلافاصله طبق دستور هيملر اعضاي خانواده تمامي اعدام شدگان دستگير مي شوند. ابتدا  اس. اس قصد داشت همه را اعدام كند ولي هيملر از اين تصميم  خود كوتاه ميايد.
همسر  اشتافنبرگ كه فرزند پنجم خودرا حامله بوده  به همراه پسر بزرگ او راهي بازداشتگاه  مي شوند و نينا فرزند خود را در بازداشتگاه به دنيا مي آورد، 3 فرزند ديگر اشتافنبرگ نيز با تغيير اسم فاملييشان تحويل خانواده هاي  هوادار نازيها مي شوند.
در مورد عمل اشتافنبرگ  و عمل كشتن هيتلر در آلمان صحبتهاي مختلفي مي شود. كساني آنها را قهرمان و كساني خائن مي ناميدند. اكثرا در مورد اين عمل سكوت مي شد تا اينكه در مراسم شصتمين سالگرد 20 ژوئيه طبق مراسم بسيار پا شكوهي  هورست كوهلر ، آنها را قهرمان ناميد ، كوهلر  در اين  مراسم  در مقابل اعضا و وابستگان باقي مانده از نيروهاي مقاومت ضد هيتلري  در آلمان چنين گفت:
 شما به طور مستيقيم  يا غير مستقيم با واقعه 20 ژوئيه سروكار داشتيد.  شما يا خودتان عضو مقاومت عليه هيتلر بوديد  يا اعضاي خانواده‌تان يكي از نيروهاي مقاومت بوده است. كساني كه در سياهترين دوران آلمان  با نداي وجدان خود عمل كردند.ما براي ارج گذاري اين عمل بزرگ توسط اين زنان و مردان در روز 20 ژوئيه گردهم آمده ايم. براي من مشكل است كه كلمات درستي را پيدا كنم كه  گويا باشند. خيلي از شما  و هم‌چنين اعضاي خانوادتان  شرايط سختي را تحمل كرده ايد.
مايلم در ابتداي صحبت بطور واضح بگويم  كه زنان و مردان  20 ژوئيه  ميهن پرست  بودند. آنها تمامي  اعمال  قهرمانانه ‌يي  را كه انجام دادند  خطراتي  را كه به جان خريدند  براي سعادت و براي آلمان بوده است.  براي اينكه احترام كشورمان حفظ شود و  براي آينده‌يي بهتر.  براي همين تأكيد مي كنم  و تشكر همه ملت آلمان را به خاطر شجاعت و وجدان اين  رزمندگان  از آنان ابراز مي دارم...
20 ژوئيه  يك تاريخ  پر ارج و قيمت  براي تاريخ ملت آلمان است. نه فقط از اين جهت كه اگر سوءقصد موفق مي شد جان چندين ميليون انسان حفظ مي شد. كساني كه از آن تاريخ تا زمان پايان جنگ كشته شدند بلكه  آنها نشان دادند كه در آلمان كسي تحمل ديكتاتوري  و وحشيگري و جنايت‌كاري و كشتار مردم  را ندارد.
.. چه چيزي براي ما آنها به عنوان ارثيه از خود باقي گذاشته‌اند؟ آنها در مورد اين صحبت مي كردند كه عدالت بايد برقرار شود و من مي گويم  اين حرف بسيار زيبايي است  ولي نبايد فراموش كنيم كه  كه هنوز در بعضي از قسمتهاي اين جهان  جاهايي يافت مي شوند كه عدالت در آنجا بر قرار نيست.
من اعتقاد دارم  در مورد 20 ژوئيه و مسائل ناشي از مقاومت  كه همه اينها ما را موظف مي كند كه  قبل از هر چيز ديگر ، تك تك ما براي آزادي جمعي تلاش كنيم  و فعاليت كينم همچنان كه در متن سرود ملي ما آمده است  براي اتحاد  براي آزادي و  عدالت...
گررهارد شرودر صدر اعظم وقت آلمان نيز  كه از نظر طبقاتي  و قشربندي اجتماعي  بيشتر دولتش دولت چپ ميانه  در آلمان را نمايندگي مي كرد و  بيشترين مخالفتها با عمل اشتافنبرگ  - به علت شكل عمليات كه با بمب گذاري بوده – در اين اقشار تا آن زمان بوده ، در مورد 20 ژوئيه در مراسم رسمي  بزرگداشت آن چنين مي گويد:
 در حياط ساختمان  بند لر بلوش در جايي كه  60 سال پيش  اشتافنبرگ و يارانش  به جرم خيانت به كشور  تيرباران شدند به شما مي گويم:
ما امروز ياد زنان و مردان شجاعي  را به خاطر مي آوريم   كه در مقابل سلطه مستبدانه سوسياليستهاي ملي در آلمان  مقاومت  كردند. اغلب كساني كه در 60 سال پيش به عزم  سرنگون ساختند رژيم هيتلر بر پا خاستند ، تيرباران شدند. و بهاي آنرا با جان خود پرداختند.   آنها در همين حياط  تيرباران شدند و يا توسط دستگاه قضايي رژيم هيتلري كه بويي از عدالت نبرده بود محكوم به اعدام شدند.
تمامي آنها  براي عدالت و آزادي  و براي آينده يي بهتر براي آلمان  تلاش كردند و خودرا از زير اطاعت عمومي و جاري از حكومت بيرون آوردند و مقاومتي  قهرمانانه كردند.
بر خلاف نهضت مقاومت در هلند يا فرانسه   و ديگر كشورهاي اشغال شده  كه جريان عمومي و ملي مي توانست براي نهضت مقاومت نيرو جذب كند  در آلمان  نهضت مقاومت  مي بايستي  عليه حكومت خودش  بجنگند و البته كه اين كار مشكلي بود... همه ما مي دانيم كه پيروزي هيتلر  به معناي  سقوط  اخلاقي  آلمان محسوب مي شد.
افسراني مانند  اولبرشت و  اشتافنبرگ  و متس فون كورهايم و  بقيه بايستي  با انديشه‌يي كه خود را ملي گرايي مي ناميد  و يا « منافع ملي» بجنگند و اين كار بسيار مشكلي بود،
امروز  اروپا  دليل خوبي دارد كه اين تاريخ 20 ژوئيه را  به عنوان  يك علامت روشن  به سوي ارزشهاي  واقعي  اروپايي  درك كند و آن را ارج گذارد.
و حالا ما بعد از گذشت 60 سال  ما مي توانيم ميرات آنها را به نقظه بلوغ برسانيم  و ما  بايد در اين راه فعال باشيم  چون نبرد  براي آزادي  و حق و عليه سلطه مستبد  و متجاوز   كه تكيه به قهر دارد  يك اصل مهم  است و چيزي كه ما را در اروپا متحد مي سازد.
در ميان رزمدگان كساني بودند كه قبلا طرفدار رژيم سوسياليستهاي ملي بودند ولي بعدا  وقتي به جنايات آنها پي بردند درك كردند كه آلمان در چه راه اشتباهي حركت مي كند.
در 20 ژوئيه آلمان ديگري  متفاوت با آن چه  كه در ظاهر بود  خود را نشان داد و آن آلماني بود كه نمايندگان واقعيش  خود ر ا از چنبره سنتها خارج ساخته بودند  و عمل آنها فرمانده ديگري كه بالاتراز فرمانده كل قواي آن روز آلمان داشت و آن  وجدان فرد فرد آنها بود. به همين دليل امروز يك روز تاريخي  براي تاريخ آلمان محسوب مي شود و عمل آنها ميراتش پر ارزشي براي ما محسوب مي شود ، آنها تلاش كردند كه  ثابت كنند كه  اگر  انسان  سعي نمايد  كه كشورش  و انسانها را در مجموع  از شر يك ديكتاتوري نجات دهد ، اين عمل هيچ ربطي به خيانت ندارد...


                                                                             

Iraq resorts to cruel measures to increase pressure on Iranian dissidents | Donia Al-Watan

۱۳۹۴ تیر ۲۴, چهارشنبه

ایران- جنگ گرگها بر سر توافق اتمی

همانطورکه خانم مريم رجوي رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران بدرستی گفتنددور زدن 6قطعنامه شوراي امنيت ويك توافق بدون امضا راه فريبكاري ملايان و دستيابي به بمب اتمي را نمي بندد اما زهر اتمي و عقب نشيني خامنه اي از خط قرمزهايش هژموني او را درهم مي شكند وتماميت رژيم را متزلزل ميكند .

معمولاوقتی به‌طور اتفاقی دورویداد تاریخی ازلحاظ زمانی برروی یکدیگرمی‌افتند، بر حسب سنت، آن را به فال نیک می‌گیرند. اکنون نیز دردهه‌ی سوم تیرماه بادو واقعه تاریخی دررژیم خامنه ای جنایتکاروروحانی شیادمواجهیم:«تقارن درزهرخوران». یکی خوردن زهرآتش‌بس در27سال پیش ودیگری خوردن زهراتمی.
تقارن این دو واقعه را در تحقق سرنگونی این رژیم سراپا جهل و جنایت به فال نیک می‌گیریم. این تقارن خجسته وقتی خیره کننده می‌شود که می‌بینیم، علت هر دو واقعه‌ی زهر خوران رژیم، ارتش آزادیبخش ملی و سازمان مجاهدین خلق بوده‌اند و بس.
ارتش آزادیبخش ملی ایران بازوی پراقتدار خلق  قهرمان ایران
ارتش آزادیبخش ملی ایران بازوی پراقتدار خلق  قهرمان ایران

ایران- مأموران اعزامی اطلاعات خامنه ای ونیروی تروریستی قدس امنیت فرانسه وپناهندگان ایرانی رابه خطرمی‌اندازد.

اطلاعات آخوندی و سفارت رژیم در پاریس مزدوران قربانعلی حسین نژاد و مصطفی محمدی را برای ایجاد درگیری و زمینه‌سازی اقدامات تروریستی به محل اقامت رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت فرستاد

خامنه اي كه در موضعگيري ها یش از استقبال گسترده ايرانيان و شخصيتهاي برجسته و نامدار سياسي از ٥قاره جهان در اجتماع بزرگ مقاومت ايران در آستانه ٣٠ خرداد وحشت و اضطراب شديد خود را بر ملا كرد ند،در يك ماه گذشته مذبوحانه تلاش كردند همزمان با انتقال ماموران گشتاپوی اطلاعات و نيروي قدس به ليبرتي به منظور شكنجه رواني مجاهدين، بااعزام شماري از مزدوران و ماموران اطلاعات و نيروي تروريستي قدس به دفتر شوراي ملي مقاومت در اور سور اواز به حادثه سازي و ايجاد درگيري و بروز كردن اطلاعات خود براي اقدامات تروريستي از طريق عكسبرداري و فيلم برداري با دوربين هاي متعدد مبادرت كنند.بدون ترديد حضور ماموران اعزامي گشتاپوی خامنه ای  و نيروي تروريستي قدس سابقه خونين و جنايتكارانه آنها در اشرف، امنيت فرانسه و همچنين امنيت و آرامش پناهندگان ايراني را به خطر مي اندازد.

اظهارات ضبط شده مزدور قربانعلی حسین نژاد به مأموریت ابلاغ شده از سوی جهانگیر شادانلو مأمور وزارت اطلاعات و سرپل ارتباطی وزرات بدنام در سفارت رژیم در فرانسه حمید عبادی با شماره‌های تلفن 0033758030701 و0033140697959به‌منظور کنترل وفعالیت عملیات جاسوسی و تروریستی

-پرداخت ماهیانه ثابت 500 یورو به مزدوران توسط وزارت اطلاعات از طریق محمد حسین سبحانی در سرپل آلمان

-کلاهبرداری و سوء‌استفاده رذیلانه اطلاعات آخوندی ازبرنارد پوانیان مأمور به خدمت در الیزه برای اعتبار دادن به مزدوران سوخته و آبروباخته از قبیل مصطفی محمدی.
-شادانلو مأمور شناخته شده اطلاعات، مسئولیت حل و فصل مسائل لجستیکی مزدوران را برعهده داشت.
مزدور  گشتاپوی  خامنه ای
مزدور  گشتاپوی  خامنه ای
مزدور گشتاپوی خامنه ای

۱۳۹۴ تیر ۲۳, سه‌شنبه

توافق اتمی

سناتور باب کورکر رئیس کمیته روابطخارجی سنای آمریکا، به خبرنگاران گفت: تأیید یا رد توافق هسته‌یی با رژیم ایران توسط کنگره احتمالاً تا ماه سپتامبر صورت نخواهد گرفت.

سناتور باب کولر ریًس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا
سناتور باب کولر ریًس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا
وزیرخارجه کانادا: با وجود توافق اتمی، رژیم ایران هم‌چنان تهدیدی برای صلح و امنیت بین‌المللی است.
وزیر خارجه کانادا
وزیر خارجه کانادا

۱۳۹۴ تیر ۲۱, یکشنبه

ایران- زندان گوهر دشت- زندانیان سیاسی از هوای گرم در عذاب هستند

زندان گوهردشت کرج
زندان گوهردشت کرج
تاوقتی  خامنه ای جلاد  وروحانی شیاد درقصرهایشان که روی موج خون جوانان ایران زمین ورنج وکار مردم ستمدیده  ایران  بناشده هستند  زندانیان سیاسی دلیر وفداکارما اینچنین درآتش ظلم  این جانیان میسوزند اما دور نیست که بدست خلق  دلاور ایران   ورزمندگان ارتش آزادیخش   ملی ایران به رهبری آقای مسعود رجوی وخانم مریم رجوی این کاخها رابرسراین شریران ویران کنیم .

ایران- زنان و جوانان نيروي تغيير درجامعه هستند.

تجمع اعتراضی پرستاران
تجمع اعتراضی پرستاران   
  زنان و جوانان آزاده ايراني در تمامي دوران حاكميت اين رژيم از خمینی ضدبشرتا خامنه ای جنایتکار  وروحانی  فریبکار وسایر وحوش  جنایتکار  این نظام پوسیده  ضد مردمی رابا تمامي تمهيدات سركوبگرانه و اعمال فشارهاي آنها مقابله كرده اند ومیکنند وباگسترش اعتراضاتشان عليه سياستهاي سركوبگرانه  وضد مردمی این باند مافیایی خامنه ای شیاد فراخوان به سرنگونی را طنین انداز می سازند. بي ترديد اين رژيم زن ستيز و قرون وسطايي كه مردم ايران بر آن نام پدرخوانده داعش نهاده اند، به دست همين زنان و جوانان دلير سرنگون خواهد شدواین روز دور نیست.  
خیزش وتجمع اعتراضی پرستاران
خیزش وتجمع اعتراضی پرستاران 

۱۳۹۴ تیر ۲۰, شنبه

شکنجه خانواده دو زندانی سیاسی کرد اعدام شده علی و حبیب افشاری با دریافت پول شیرینی و طناب دار

علی وحبیب افشاری پس از ۷۵ روز بازجویی‌های مداوم پس از تحمل شکنجه‌های جسمی و روانیدر بازداشتگاههای اداره اطلاعات مهاباد و ارومیه، ابتدا به زندان مرکزی ارومیه منتقل شده و سپس در دی‌ماه ۱٣۹۰، از سوی بیدادگاه رژیم در مهاباد، به اتهام محاربه به اعدام محکوم شدند.

زندانیان  کرد اعدام  شده  علی وحبیب افشاری
زندانیان  کرد اعدام  شده  علی وحبیب افشاری
خونهاي به ناحق ريخته شده اين جوانان مظلوم آتش خشم خلق راعليه خامنه ای پلید وروحانی شیاد این روباه بنفش  در ايران شعله ورتر خواهد كرد و طوماردودمان خامنه ای جلاد را در هم خواهد پيچيد اعمال شكنجه هاي وحشيانه براي گرفتن اطلاعات و اعترافهاي اجباري يك روال متداول در زندانهاي خامنه ای جلاد وروحانی جانی  است.