۱۳۹۴ اسفند ۱۳, پنجشنبه

اخبار - ايران - اقتصادي - اجتماعي رژيم زن ستيز آخوندي رتبه اول در پديده ناهنجار خودكشي زنان در خاورميانه را نيز بخود اختصاص داده

خودکشی  زنان در ایران
خودکشی  زنان در ایران  

خود کشی اولین انتخاب

رژیم آخوندی در37سال حاکمیت خود برایران، سرکوب و تبعیض علیه زنان را نهادینه کرده وخودکشی از ابعاد بیسابقه ای برخورداره ،این مسئله  در مورد زنان  که لبه تیز ستم متوجه آنهاست ضریب میخورد.
 این آپارتاید جنسی منجر به فجایعی از جمله: فقر، اعتیاد، فحشا و تن فروشی، کارتن خوابی زنان تحصیلکرده بعلت بیکاری شده است. بنا به گزارشهای حقوق بشری، خودکشی زنان تحت حاکمیت آخوندها در ایران مقام اول را داراست.
فشارهای خرد کننده  در جهنم آخوندی  هر روز شمار بیشتری از مردم را به دست شستن از زندگی وخودکشی وامیدارد آمار وارقام خودکشی وافزایش شتابان آن  هولناک وتکاندهنده است واز فاجعه ای خبر میدهد که برمیهن ما رفته است .
اما،بیشترین کسانی که در ایران روزانه دست به خودکشی میزنندزنان ودختران  هستد.
مردم ايران در حالي با اينگونه مشكلات دست به گريبانند كه صدها ميليارد دلار ثروت آنها توسط رژيم آخوندي در خدمت پروژه‌ هاي شوم اتمي و صدور تروريسم و جنگ افروزيهاي تجاوزكارانه در كشورهاي منطقه مانند سوريه و عراق و يمن و بحرين و..به هدر مي رود يا دراختلاسهاي نجومي به حسابهاي بانكي ملايان و اعوان و انصارشان سرازير مي شود. وضعيت فاجعه باري كه حاميان سياست مماشات براي پراكندن توهم «اعتدال و ميانه روي» توسط آخوند تبهكار روحاني، آگاهانه بر آن چشم ميپوشند و به اين ترتيب در طولاني شدن عمر جهنم آخوندي و سركوب و زندگي محنت بار مردم ايران مشاركت مي جويند.
اما باهمه این مصائب،مشارکت گسترده و سراسری زنان انقلابی و مجاهد ایران در جنبش مقاومت علیه ارتجاع و دیکتاتوری خمینی که از روز سرقت انقلاب توسط دجال بزرگ قرن شروع شد و زنان در آن نقشی تعیین کننده داشتند و دهها هزار شهید تقدیم راه آزادی کردند.
بنظر میرسد که تهدید اصلی این نظام از جانب همین زنانی است که زنان سرزمین خود را به مقاومت و ایستادگی فرا میخوانند. خانم مریم رجوی بعنوان رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، یک برنامة 10مادهی ایی برای ایران آزاد فردا تدوین و اعلام کرده است. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر