۱۳۹۴ اسفند ۲۴, دوشنبه

ایران - نوروز پیروز در راه است

 

هرروزتان  نوروز ، نوروزتان پیروز
هرروزتان  نوروز ، نوروزتان پیروز
بهار آموزگار زیبائیها است
ما هم در بهار عشق می ورزیم و به تغییر و تحول ایمان داریم
عید نوروز از اعیاد قدیمی و از سنن دیرین ایرانیان به‌شمار می‌رود كه دارای تاریخ چندهزارساله می‌باشد. عید نوروز عید تولد و نوشدگی و خیزش طبیعت و عید جنبش و فعالیت و رشد و شكوفایی و آزادشدن انرژیها است. عید نوروز از زمانیكه نیاكان ایرانیان پا به‌سرزمین ایران نهادند وجود داشته و حتی خیلی پیش از آن، ایرانیان آغاز بهار را با خوشحالی فراوان جشن گرفته و هر‌آنچه را كه به‌زمستان مربوط می‌شد از بین می‌بردند.
در زمانهای قدیم جشن عید نوروز در پنج‌روز اول سال جدید برگزار می‌شد. گروههای كوچكی از نوازندگان و خوانندگان، قبل از فرارسیدن سال جدید در شهرها و روستاها می‌گشتند و اشعار ویژه عید نوروز را بر در خانه‌ها می‌خواندند و هدایایی می‌گرفتند. آنان پیكهای فرارسیدن نوروز و بهاران بودند.
آخوندها 37سال است كه با شكنجه و كشتار نوروز حقيقي مردم ايران را به گروگان گرفته‌اند، با اين حال در برابر شور و عطش ملت ايران به آزادي شكست خورده‌اند. پس خوشا مردم ايران كه تسليم نشدند و همواره نشان دادند كه خواستار سرنگوني اين رژيم هستند.
بي ترديد دير نخواهد بود كه كهنگي و تاريكي نظام ولايت فقيه از ايران زدوده خواهد شد و بهار آزادي و حاكميت مردم و برابري و عدالت در ايران خواهد رسيد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر