۱۳۹۴ مرداد ۱, پنجشنبه

ایران - پاسداران رزیم ایران از زندانیان یمنی بازجویی می کنند

منابعی در مقاومت مردمی یمن فاش ساختند عناصری ازسپاه پاسداران  رژیم ایران در بازجویی از اسرای مقاومت مردمی یمن شرکت داشته‌اند 
خامنه اي، ولي فقيه نظام آخوندي، چهار روز بعد از توافق اتمي با كشورهاي 5+1 در نماز عيد فطر، براي سرپوش گذاشتن بر عقب نشيني از خط قرمزهايش در توافق اتمي گفت كه توافق اتمي تأثيري در سياست صدور تروريسم و افراطي گري رژيم به سراسر منطقه ايجاد نمي كند. او هيچ اشاره يي به شكستهاي پياپي عوامل و مزدورانش در سوريه و يمن نكرد.
خامنه اي با استفاده از بي عملي جامعه جهاني به ويژه اتحاديه اروپا و آمريكا در مقابل جنايتهاي آخوندها در خارج از مرزهاي ايران به خط و نشان كشيدن پرداخت و گفت: توافق اتمي «چه تصويب بشود و چه نشود، اجازه خدشه در اصول اساسي نظام اسلامي به كسي داده نخواهد شد.... چه تصويب بشود, چه نشود, ما از حمايت دوستانمان در منطقه دست نخواهيم كشيد, از ملت مظلوم فلسطين, از ملت مظلوم يمن, از ملت و دولت سوريه, از ملت و دولت عراق, از مردم مظلوم بحرين, از مجاهدان صادق مقاومت در لبنان و فلسطين, همواره مورد حمايت ما خواهند بود... سياستهاي آمريكا در منطقه با سياستهاي جمهوري اسلامي 180 درجه اختلاف دارد». 
او به اين وسيله در اولين حضور عمومي بعد از توافق وين، در صدد بر آمد به رقباي داخلي و طرف حسابهاي بين المللي چنين القا كند كه قدرت و هژموني او در درون نظام به خطر نيفتاده است.

شبه نظامیان حوثی
شبه نظامیان حوثی
همانطور که خانم مریم  رجوی گفتند: رزیم ولایت فقیه دشمن  مسلمانان  جهان چه شیعه  چه سنی است .راه حل بحران  خلع ید  از رزیم آخوندها  در سراسر منطقه  وسرنگونی  آن در ایران است. 
خانم  مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
خانم  مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر