۱۳۹۴ مرداد ۷, چهارشنبه

ایران - سفر موگرینی به تهران ،مشوق اعدامها ونقض ارزشهای دموکراسی وحقوق بشر

كساني كه خانم موگريني با آنها ملاقات مي كند همه از مسئولان 120 هزار اعدام سياسي و مسئولان قتل عام 30 هزار زنداني سياسي در تابستان 1988 هستند.
كساني كه خانم موگريني در تهران با آنها ملاقات مي كند بالاترين مسئولان صدور تروريسم و بنيادگرايي و كشتار مردم بيگناه در عراق و سوريه و يمن و لبنان هستند. آنها به خاطر جنايتهايشان در داخل و خارج ايران بايد به اتهام جنايت عليه بشريت محاكمه شوند.
در 9 ماهي كه خانم موگريني در ميدان شومان مستقر شده است، حدود1000 زنداني در ايران اعدام شده اند، زنان تحت شديدترين فشارها قرار گرفته و اقليتهاي قومي و ديني با بيشترين سركوب و تبعيض مواجه بوده اند اما خانم موگريني حتي در حرف هم اين جنايتهاي روزمره را محكوم نكرده است. اين براي اتحاديه اروپا كه سنگ بنايش عليه فاشيسم و براي دموكراسي و حقوق بشر گذاشته شده، به واقع شرم آور است.

در حالي كه خانم موگريني به دستور ملايان يا براي خوش آمد آنها در ديدار با جانيان عليه بشريت مانند روحاني و رفسنجاني و ظريف و لاريجاني روسري بر سر مي گذارد، همه روزه صدها زن شريف و آزاده ايراني توسط عوامل همين جنايتكاران به بهانه آخوند ساخته بد حجابي دستگير مي شوند، جريمه مي شوند و شلاق مي خورند. اين اقدام خانم موگريني يك توهين آشكار به همه زنان ايران چه باحجاب و چه بي حجاب است.
العربیه نت  نوشت: به‌دنبال صدور اطلاعیه دفتر فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، مبنی بر برنامه سفر او به تهران، اپوزیسیون ایران نسبت به این سفر به‌شدت واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد. شورای ملی مقاومت طی اطلاعیه‌یی ضمن اعتراض شدید به برنامه‌این سفر اعلام کرد:‌به ‌دلیل 'نقض مکرر حقوق‌بشر' از سوی رژیم ایران و سکوت غرب در قبال 'تجاوزات و دخالت های' تهران در کشورهای منطقه، سفر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که بدون در نظر گرفتن نقض حقوق‌بشر، سرکوب و اعدام فعالان سیاسی ایران توسط رژیم تهران صورت می‌گیرد به‌شدت محکوم است. 
محمدمحدثین مسئول کمیسیون امورخارجه-شورای-ملی مقاومت
  محمدمحدثین مسئول کمیسیون امورخارجه شورای ملی مقاومت 


                                        

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر