۱۳۹۴ تیر ۱۸, پنجشنبه

ایران - دارقساوت درملاعام چرا؟


راستی هدف از نمایش این همه  قساوت چیست؟
پاسخ روشن است.خامنه ای و روحانی هدفی جز ایجاد فضای رعب و وحشت و نشان‌دادن چنگ و دندان برای مردمی که قصد خیزش وقیام  کرده‌اند ندارند.اماخلیفه ارتجاع کور خوانده است خبرهای اعتراضی چند روز گذشته نشان می‌دهد که نه تنها رژیم خامنه ای  نتوانسته است با وجود تشدید سرکوب جوانان دلیر اشرف نشان و آزادیخواه را که ازمقاومت وایستادگی مجاهدین محصوردرکمپ لیبرتی  الهام گرفتند عقب بنشاند، بلکه به‌صورت کمی و کیفی افزایش و گسترش چشمگیری داشته است.
اعدام جوانان ایران بدست دزخیمان خامنه ای
اعدام جوانان ایران بدست دزخیمان خامنه ای

براستي كه تاريخ ايران هرگزچنين كشاكش دروني عميق وگسترده‌يي رابه‌خودنديده است. كشاكشي خونين،بي‌وقفه وهمه‌جانبه كه ازفرداي پيروزي انقلاب ضد‌سلطنتي آغازشدوطي دو‌دهه تا به‌همين امروز لاينقطع ادامه دارد.
واضح است که تشدید بی‌سابقه ابعاد سرکوب درجامعه بیانگرهراس رژیم خامنه ای  ازقیامهای مردمی به‌خصوص درتعادل قوای جدیددرآستانه وبعدازاتمام ضرب‌الاجل است.
نظام پوسیده خامنه ای برای رهایی از تنگنای بحرانهایی فزاینده‌یی که پس از ضرب‌الاجل، گریبانش را خواهد گرفت، به ناگزیر برای حفظ نظام ننگین و ضعیف شده خود راهی جز تشدید سرکوب ندارد. اگر ‌چه رشد اعتراضات و خیزشهای مردمینشان می‌دهد که خامنه ای  در این زمینه نیز در بن‌بست است و این تیغ دیگر برایی ندارد به‌خصوص که بعد از ضرب‌الاجل رژیم بسا ضعیف‌تر از قبل خواهد بود.
وقتی تصاویررا یکی یکی ازنظرمی‌گذرانم،متوجه شدم به طرز تکان‌دهنده‌ای تلاش شده تا ترتیب و مراحل کار یعنی چگونه گرفتن جان یک انسان به تصویر کشیده و ثبت شود.
اعدام نوجوانان درحاکمیت روحانی جلاد
اعدام نوجوانان درحاکمیت روحانی جلاد

عده‌ای دست‌اندرکار نقل و انتقال سکو و داربست مربوط به برپا کردن بساط اعدام و نصب طناب دار در بالای داربست هستند.
گله‌هایی از مزدوران و گزمه ها با ابزار و بی‌ابزار و الزامات سرکوب (با لباس‌شخصی یا با لباس نظامی) دیده می‌شوند که منطقه اعدام را قرق کرده و به‌اصطلاح حفظ نظم را برعهده ‌دارند.
جلادان خامنه ای درتدارک اعدام
جلادان خامنه ای درتدارک اعدام نوجوانان ایران زمین 

چند دژخیم سیاهپوش که یکی از آنها نقاب برچهره دارد، یک زندانی حیرت‌زده را با دست‌بند و پابند در میان گرفته و به سمت محل اعدام می‌آورند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر