۱۳۹۵ فروردین ۱۹, پنجشنبه

ایران: هشت زن قهرمان بر تارک حماسه کبیر ۱۹فروردین ۹۰ در اشرف

هشت زن قهرمان بر تارک حماسه کبیر ۱۹فروردین ۹۰ در اشرف
هشت زن قهرمان بر تارک حماسه کبیر ۱۹فروردین ۹۰ در اشرف
نه فراموش مي كنيم، نه مي بخشيم. حماسه جوانانى كه براى دفاع از آرمان آزادى تا به آخر با دست خالى در برابر گلوله و تانك و زرهى ايستادند و امروز جوانان ايران در شهرهاي مختلف تكرار همون صدا و رسم پرغرور هستن.
یکی از حماسی ترین رویارویی های تاریخ نبردهای ملی و جنگهای آزادیبخش جهان روز ۱۹ فروردین ۱۳۹۰در اشرف (عراق) در مقر جنبش اپوزیسیون ایران که توسط ۱۰۰۰ زن قهرمان هدایت میشود رخ داد.
رزم آوران مجاهد در مقابل یک ستون متشکل از ده تیپ و گردان زرهی، پیاده و مکانیزه نیروهای عراقی وابسته به خامنه ای که به درخواست رژیم ایران به شهر اشرف حمله کردند، ایستادند. قصد مهاجمین قتل عام همه ساکنان بیدفاع، در هم کوبیدن و ویرانی اشرف و نابودی کامل اپوزیسیون بود.
این حادثه فقط یک درگیری نظامی نبود بلکه یک دفاع جانانه از مقدس ترین ارزشهای انسانی بود که انسانها را به نبرد برای آزادی و برابری برمی انگیزد.
در این تصویر حماسی، هشت زن در خط مقدم نبرد جان باختند اما با فدای بیکران و شهامت و ایستادگی خود توانستند توطئه عظیم آخوندها را در هم بشکنند.
 آنها سمبلهای عزم و خلوص نسلی از زنان هستند؛ هزار زن قهرمان پیشتاز مقاومت ایران که سکان هدایت جنبش را در دست دارند؛ گنجینه و سرمایه ای بی نظیر در تاریخ مبارزات صدساله مردم ایران برای آزادی و یک نیروی شگفت انگیز برای تغییر. اگر پیروز شوند و وقتی بر پدرخواندگان تروریسم و بنیادگرایی در تهران فائق شوند، آنها نه فقط اوضاع ایران را دگرگون خواهند کرد بلکه بر خاورمیانه جنگزده و اروپای بهت زده نیز تأثیر به سزائی خواهند گذاشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر