۱۳۹۴ مرداد ۱۶, جمعه

ایران - اوین - آتشفشان‌ آماده فوران

23سال حبس برای خانواده‌های معترض زندانیان شکنجه شده در بند ۳۵۰ اوین

دژخیم زرگراحکام بیش از بیست و سه سال حبس برای شش تن از کسانی که در اعتراض به حمله پاسداران به بند ۳۵۰ اوین در مقابل دفتر رئیس‌جمهور ارتجاع تجمع کرده بودند را صادر کرددامهای بی‌وقفه ودستگیریها، واکنش  خامنه ای پلید وروحانی جنایتکار به خطری که موجودیتشان را تهدید می‌کند 
تجمع خانواده ای زندانیان سیاسی
تجمع خانواده های  زندانیان سیاسی  
این همه اعدام و دستگیری، واکنش نظام پلید ولایت سفیانی خامنه ای  به خطری است که موجودیتشان را تهدید می‌کند. در تمام روزهای ‌سال زندگی مردم ما با چوبه‌های دار، درهم‌کوبیده شده است. این داستان اعدامهای بی‌وقفه که آمار آن هرگز نمی‌تواند فاجعه ناشی از آن را بیان کند. در اغلب روزها 10-12نفر و در برخی روزها 8نفر اعدام شده‌اند. هفته گذشته، در 6روز 37نفر در شهرهای مختلف ایران اعدام شدند. همزمان، هزاران نفر دیگر در زندا‌نهای سراسر کشور، زیر حکم اعدام قرار دارند. فشارهاعلیه اقلیتهای دینی و قومی تشدید شده است. درروز 7مرداد، نیروهای سرکوبگر خامنه ای جانی، تنها نمازخانه اهل سنت در تهران، واقع در منطقه «پونک» را تخریب کردند.
بله، حقیقت این است که امید بستن به خامنه ای دجال وروحانی شیاد سراب است ولاجرم دفاع  از روح شیطانی نظام پلید یعنی سرکوب و کشتار است .آری با نقض حقوق‌بشر توسط این رژیم مماشات نکنید. 
بله در جهان امروز، بزرگترین دشمن حقوق‌بشر، رژیم ایران است. رژیمی که نه تنها ایران، بلکه سراسر خاورمیانه را هر روز از خون مردم بی‌دفاع رنگین می‌کند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر