۱۳۹۴ مرداد ۱۴, چهارشنبه

هردم ازاین باغ بری میرسد...- تبانی خاممنه ای با القاعده

هفته نامه (ويكلي استاندارد)از تباني رژيم ايران و القاعده و منجمله كمك آن به القاعده در اقدامات تررويستي‌اش پرده برداشت

هفته نامه ويكلي استاندارد: از تباني رژيم ايران و القاعده و منجمله كمك آن به القاعده در اقدامات تررويستي‌اش پرده برداشت.
ويكلي استاندارد از دولت اوباما خواستار انتشار مداركي شد كه براي مدتها، از زمان حمله به مقر بن لادن محرمانه مانده‌اند و نشاندهنده تباني رژيم ايران و القاعده مي باشد و منجمله كمك رژيم ايران در حملات به آمريكائيان را علني مي نمايد.
ويكلي استاندارد به نقل از افراد عاليرتبه كه با آنها مصاحبه كرده، نوشت: شواهد بقدري انفجاري است كه ميتواند توافق اتمي با رژيم ايران را از ريل خود خارج كند.
سپهبد مايكل فلين، مدير سابق آژانس اطلاعات دفاعي، به ویكلي استاندارد ميگويد نامه‌هايي وجود دارد در مورد نقش، نفوذ و اذعان رژيم ايران در قادر ساختن عوامل القاعده كه از ايران عبور كنند بشرط اينكه القاعده كارهاي كثيف خود را عليه آمريكائيان در عراق و افغانستان انجام دهد. كنگره بايد بخواهد كه تمامي مدارك اسامه بن لادن در ارتباط با رژيم ايران و تمامي مدارك در رابطه با مقاصد القاعده در آينده را كه بسيار روشنگر هستند ببيند.
دِرِك هاروي، يك مقام بلندپايه سابق آژانس اطلاعات دفاعي آمريكا ميگويد(گنج اطلاعات اسامه بن لادن تقريباً بطور حتم شامل اطلاعات بسيار با ارزش و روشنگر با پتانسيل انفجاري است كه نقش دودوزه رابطه رژيم ايران با اسامه بن لادن و بطور كلي القاعده را روشن مينمايد.)
   جزئیاتی  ازتبانی رژیم  والقاعده در عملیات تروریستی

     جزئیاتی  ازتبانی رژیم  والقاعده در عملیات تروریستی 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر