۱۳۹۴ اسفند ۷, جمعه

ایران - ترس رژیم ازسرنگونی وقیام

وحشت  خامنه ای جنایتکارازقیام وخیزش مردمی  در ایران
وحشت  خامنه ای جنایتکارازقیام وخیزش مردمی  در ایران 
برگزاری  نمایش  انتخابات در فضای کم سابقه امنیتی

آنچه  این روزها در سراسر  رسانه های رژیم  از آن صحبت میشود،دعوت به مشارکت  حداکثری  از جانب هردوباند است.
اما در عین حال  باند ولی فقیه  که صحبت از مشارکت حتی مخالفان  نظام میکنند،نسبت به خطر خیزش  وقیام مردمی که با عنوان ( فتنه)   از آن اسم میبرند، هشدار میدهد.
 ولی صورت  مسئله  این است  که هردوباند  رژیم سرنوشتشان  در این زمینه  به هم گره خورده است  که اگر قطار(فتنه) روی ریل  بیفتد دیگر نظام  جهل وجنایت توان مهارآنرا با سرکوب وسرنیزه هم ندارد وتمامیت نظام  پلید  آخوندی  را زیر خواهد گرفت  وله خواهد کرد.
در آستانه برگزاری نمایش انتخابات  رژیم آخوندی ، سرکردگان  نیروی سپاه وانتظامی رژیم  به صحنه آمده  وبا اشاره به ابعاد بسیج  قوای سرکوبگر رژیم در روز انتخابات ،وحشت رژیم  از خشم مردم نسبت  به شعبده انتخابات را برملا کردند.
پاسدار حسن کرمی، یکی دیگر از سرکردگان نیروی سرکوبگر انتظامی، مدعی شد که قوای سرکوبگر رژیم از ابتدای سال 94 برای مقابله با هر گونه تهد‌ید امنیتی در روز نمایش انتخابات رژیم طراحی کرده‌اند. وی گفت: «از مدتها قبل از انتخابات نیز نسبت به ارتقاء آمادگی رزمی، عملیاتی و آمادگی بصیرتی خود اقدام کردیم و در این راستا، از ابتدای سال جاری نیز آموزش به دیگر واحدهای نیروی انتظامی در سراسر کشور در دستور کار قرار گرفت. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر