۱۳۹۴ اسفند ۷, جمعه

ایران - جنگ گرگها برسر انتخابات نمایشی زبانه می کشد.

ایران - جنگ -گرگها -برسر- انتخابات - نمایشی  -زبانه  -می کشد
ایران - جنگ -گرگها -برسر- انتخابات - نمایشی  -زبانه  -می کشد
 جنگ و جدال باندهاي رژيم بر سر نمايش انتخابات،اگر چه هزينه هاي كمرشكني را به مردم محروم ايران تحميل ميكند، اما اين فايده را هم دارد كه دزدهاي حاكم، پروندة دزدي و فساد همديگر را (البته تا جايي كه به دامن قباي دزد اصلي يعني خليفة ارتجاع نگيرد) برملا ميكنند.
موضوع پولهاي كثيف ، يعني پولهايي كه در ابعاد صدها ميلياردي و هزارها ميلياردي از طريق قاچاق مواد مخدر و ساير مفاسد به دست ميآيد و در تبليغات انتخاباتي و خريد آرا براي رسيدن به كرسيهاي مجلس ارتجاع صرف ميشوديكي از اين موضوعات است .
اصطلاح پولهاي كثيف را ، رحماني فضلي وزير كشور روحاني در اسفند سال93 مطرح كرد و از چرخة 10هزار ميليارد توماني درآمد مواد مخدر در اقتصاد ايران خبر داد که راه به سياست و انتخابات برده است.
بنابراين جنگ بر سر كرسي هاي مجلس هم جنگ كانديداها نيست، اساساً جنگ باندهاي غارتگراست كه اسم اصولگرا و اعتدالي و اصلاح طلب روي خودشان گذاشتند
پاسخ اين است كه مجلس ارتجاع يكي از اهرم ها و يكي از نهادهاي قدرت است ، قدرت هم هميشه در اين رژيم آميخته با غارت است ، اگر باندها صدها ميليارد براي كرسي هاي مجلس خرج ميكنند، براي به دست آوردن اين اهرم است كه اگر به دست بگيرند، يا هر اندازه كه به دست بگيرند، ميتوانند چندين برابر هزينه هايي كه صرف كردند، بعداً به دست بياورند. ابزار يكي از باندها ، سپاه پاسداران است و ابزار آن يكي باند ، بند و بست با سرمايه داران خارجي است و هر كدام براي ظاهر سازي اين غارت ،به مضحكه يي به نام مجلس نياز دارند! اما تمام نشانه ها حاكي از اين است كه اين نمايش كثيف كه موتورش پولهاي كثيف به دست آمده از خون و جان مردم ايران است ، به نمايش ورشكستگي رژيم تبديل خواهد شد
آری همانطورکه  رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم  رجوی گفت:
 «این نمایش برنده‌ای در درون رژیم ندارد و تمامیت رژیم بازنده آن خواهد بود و نتیجه نمایش انتخابات هرچه باشد تمامیت رژیم را تضعیف، مخاصمات درونی آخوندها را تشدید و خشم عمومی از نظام را دو چندان می‌کند».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر