۱۳۹۴ بهمن ۱۵, پنجشنبه

ایران - زنان - سرکوب - اعدام ريحانه، «ننگ خونين» در «هزار لايه دسيسه»- قسمت دوم

اعدام ريحانه، «ننگ خونين» آخوند روحانی شاه  اعدام
اعدام ريحانه، «ننگ خونين» آخوند روحانی شاه  اعدام
یاد ریحانه بخیر
منشش جاویدان
یاد آن شیر زن خوب بخیر
که سحر گاه یک شب شوم
رفت و با زهره و پروین پیوست
آن زن شیر که میگفت مدام
متهم می کنم آن قاضی تردست که گفت
حکم تو اعدام است
آه ای زندگی من عاشق تو بودم از آنک
مادرم یادم داد عشق ورزیدن را
خوبی و پاکی و مهردگران ورزیدن
آه ای زندگی زیبایم ؛
دوستت می دارم ولی
از بهر تو هرگز نکنم خم سرخود
پیش هر هرزه و هر خار وخسی
مادرم شاهد باش
که من از درس و کلاس تو
سرافراز برون آمدم و مفتخرم
مادرم شاهد باش

نوشته زیربه قلم شاعرو نویسنده مقاومت ایران کاظم مصطفوی،
 گذری است کوتاه وموشکافانه برخاطرات ریحانه جباری،دختر قهرمانی که تک و تنها و به قیمت جان در مقابل خواست دستگاه وزارتی و قضاوتی رژیم آخوندی برای همکاری ایستاد
و به جرم دفاع از خود، بیگناه و معصوم به پای چوبه دار رفت.
اما خون او گواهی شد جاودانه بر شگردهای کثیف و قساوت رژیمی که همواره قربانی را به جای دژخیم به مسلخ می برد. این نوشته در چند قسمت در سایت کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت منتشر می شود. قسمت دوم:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر