۱۳۹۴ بهمن ۱۶, جمعه

ایران - نوجوانان - اعدام - دهها نوجوان در ایران در انتظار حکم اعدام- چوبه های دارنوجوانان در ایران رکورد می شکنند

ایران - دهها نوجوان در ایران در انتظار حکم اعدام
ایران - دهها نوجوان در ایران در انتظار حکم اعدام   
در ایران تحت حاکمیت خامنه ای  وروحانی ضدبشر آزادی انسان به اسارت گرفته شده است.
نوجوانانی که درزندانهای خامنه ای جنایتکار وروباه بنفش شیاد، آخوند حسن روحانی شاه اعدام،زیر سایه اعدام بزرگ شده اند!!اکنون درصف اعدامند؟؟!!
شرم آورتر!!! در حالی که اخیرادولت فرانسه  وایتالیا برسرمیز معامله با رئیس جمهور اعدام روحانی جلاد نشسته بودند،دولت روحانی مشغول حلق‌آویز کردن مردم ایران بویژه جوانان بود.
دیکتاتوری آخوندی بین سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۵ حداقل ۷۳ نوجوان زیر ۱۸ سال را اعدام کرده و حداقل ۱۶۰ نوجوان زیر ۱۸ سال در انتظار اعدام به سر می برند. این درحالی است که شمار واقعی نوجوانانی که زیر اعدام هستند بسیار بیشتر از این رقم است.
یکی از معاونان عفو بین الملل گفته است: «رژیم ایران بی شرمانه حقوق نوجوانان را نادیده میگیرد. زیرا بر اساس قوانینی که اجرا می کند حکم اعدام برای دختران از سن ۹ سالگی و پسران از سن ۱۵ سالگی وجود دارد».
احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران در گزارشی که اواخر ماه اکتبر منتشر کرد نسبت به افزایش شمار اعدام ها در ایران تحت حاکمیت آخوندها ابراز نگرانی کرد و گفت سرانه اعدام در این کشور از هر کشور دیگری در دنیا بالاتر است.
ژیم ایران در صدر کشورهای جهان در زمینه اعدام نوجوانان قرار دارد، تکاندهنده وشرم آور است !!!
طبق آخرین گزارش سازمان عفو بین‌الملل دهها نوجوان که در سنین زیر 18سالگی دستگیر شده‌اند در انتظارودر صف اعدامند.
از زمانی که حسن روحانی به‌ریاست جمهوری رسید حدود2200نفر در ایران اعدام شده‌اند. نرخ اعدام در ایران نسبت به جمعیت بالاترین در جهان است و بزرگترین واصلیترین  اعدام شدگان نوجوانان وجوانان  هستند.
اما به‌رغم همه جنایتهای ملایان در ایران وخاورمیانه... مردم ایران به‌همراه پیشتازان خود یعنی ارتش آزادیبخش ملی ایران آزادی و دموکراسی را محقق خواهند کرد... دور نیست روزی که شاهد محاکمه سران جنایتکار این رژیم ازجمله  خامنه ای  وروحانی جلاد در دادگاه عدالت خلق خواهیم بود.
وهمانطور که خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران گفت: نقض فزاینده حقوق‌بشر در ایران ، آن هم برای سالهای متوالی و طی سه دهه نشان می‌دهد که این رژیم جایی در جامعه بین‌المللی ندارد و باید از آن طرد شود. قاتلان مردم ایران که اعدام 120 هزار زندانی سیاسی و 7 قتل‌عام در اشرف و لیبرتی بخشی از کارنامه سیاه آنان است باید توسط شورای امنیت ملل‌متحد مورد محاسبه قرار گرفته و به‌خاطر جنایت علیه بشریت محاکمه شوند. این تنها راه احترام گذاشتن به آرای اکثریت کشورهای جهان علیه نقض حقوق‌بشر در ایران در 30 سال گذشته است. به‌خصوص که عموم سردمداران کنونی رژیم در 35 سال گذشته در مناصب کلیدی قرار داشته و در جنایت علیه بشریت سهیم بوده‌اند...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر