۱۳۹۴ بهمن ۲۹, پنجشنبه

اخبار – ایران - پرستاران قربانیان تبعیض وستم خامنه ای وروحانی جنایتکار

پرستاران  قربانیان  ستم آخوندی
پرستاران  قربانیان  ستم آخوندی 
چند روز پیش روز پرستار بود اماآنچه نصیب این قشر مؤثر و زحمتکش شد، تنها مشتی تعارف و برگزاری مراسمهای نمایشی بود، بدون آن که کمترین توجهی به خواسته‌های به‌حق پرستاران بشود که سالهاست آنها را فریاد می‌زنند. این خواسته‌ها چیست؟
تاکنون کمتر درباره نیروی کار در بخش بهداشت و خدمات سخن گفته شده . درحالیکه سختی و فشار کار از یک طرف و عدم استخدام رسمی و کافی یعنی کمبود پرسنل در این بخش و مهاجرت پی در پی و بی وقفه پرستاران به خارج ازکشور و مهمتر از همه تبعیض ودستمزد غیرقابل تصور پرستاران آنهارا در زیر  فشارهای طاقت فرسایی قرار داده.
این فشار کار وقتی همزمان می‌شود با عدم امنیت شغلی و این‌که مسئولان بیمارستان هر وقت بخواهند و با کمترین اعتراض، می‌توانند پرستاران را اخراج کنند و وقتی همراه می‌شود با تبعیض و بی‌حرمتی، آن وقت تحمل‌ناپذیر می‌شود.
براثر سیاستهای ضدمردمی نظام  پلید آخوندی  فشار مضاعفی به پرستاران ایران وارد میشود. زیرا از یک طرف پرسنل کافی و نیروی کار درمانی وجود نداردوفشار کارروی آنهاست   واز طرف  دیگر حقوق ومزایای مزدی آنها پائین ودر مینی مم مانده است .ووقتی هم تجمع واعتراض  سر خواستهای صنفی  وکم بودن حقوقشان میکنند  در گام نخست شناسائی و سرکوب و بدنبالش اخراج  می شوند
در حال حاضرتبعیض و فشار به نیروی کار درمانی و کمیود پرسنل آن چنان در بخش بهداشت و تندرستی در ایران حاد است که به مرحله بحران رسیده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر