۱۳۹۴ آبان ۲۹, جمعه

عبدالحمید اباعود،طراح حملات پاریس به هلاکت رسیده است.

عبدالحمید اباعود طراح حملات مرگبار پاریس
عبدالحمید اباعود طراح حملات مرگبار پاریس
مردم ایران ۳۷ ساله زیرحاکمیت دیکتاتوری مذهبی و تروریستی آخوندی، یعنی پدرخوانده داعش قرار دارند، داغ و تلخی این جنایت را باگوشت وپوست شان حس میکنند و مردم فرانسه و احساساتشان را در این لحظات سخت ‏کاملاً درک می‌کنند و با آنها همدردند.
مردمی که همین دو هفته پیش ۲۴ تن ازرشیدترین  وفداکارترین فرزندان بی‌سلاح و بی‌دفاعشان را در حمله موشکی عوامل این رژیم جنایتکار، به کمپ لیبرتی در عراق، از دست دادند.
بنیادگرایی تحت نام اسلام چه در لباس شیعه و ولایت فقیه، و چه در لباس سنی و داعش و جنایات ضدبشری آنها، هیچ ربطی به اسلام نداره. هم‌چنان‌که باید حساب فاشیسم دینی حاکم بر ایران و جنایاتش از جمله ۱۲۰ هزار اعدام سیاسی، گروگانگیری، صدور تروریسم از آرژانتین تا کشورهای اروپایی تا خاورمیانه و کشورهای آسیایی و آفریقایی را باید از حساب اسلام و مردم ایران جدا کرد. این یک رویکرد ضروری برای منزوی کردن بنیادگرایی و تروریسم تحت نام اسلام است.
این پدیده شوم در هر کجا که باشه، دشمن صلح و بشریت است.
رژیم خونریزاسد و حامی اصلیش، رژیم حاکم بر ایران، با کشتار ۳۰۰هزار نفر و آواره کردن بیش از نیمی از مردم سوریه، منبع اصلی تغذیه سیاسی و اجتماعی داعش است. تا این دیکتاتورضدبشر یعنی بشار اسد تحت حمایت خامنه ای وروحانی جنایتکار واعوان وانصارش  در دمشق حکومت می‌کند، داعش به حیاتش ادامه می‌دهد و صدور حمام خون از خاورمیانه به اروپا ادامه می‌یابد.
در پی حملات جنایتکارانه تروریستی سیزدهم نوامبر که منجر به زخمی و کشته شدن تعداد زیادی از مردم بی گناه شهر پاریس شد، روز 27 آبانماه 1394روزنامه واشینگتن پست به‌نقل از مسؤلان اطلاعاتی فرانسه نوشت: عبدالحمید اباعود که گفته می‌شود مغز متفکر تهاجمات پاریس بوده است کشته شده است.
فرانسوا مولن دادستان کل فرانسه در مصاحبه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد صلاح عبدالسلام و عبدالحمید اباعود جزو هشت دستگیر شده عملیات سن دنی نیستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر