۱۳۹۴ آذر ۹, دوشنبه

تسلیت زندانی سیاسی خالد حردانی به خانواده محمد حمادی

زندانی سیاسی خالد حردانی
زندانی سیاسی خالد حردانی
اعدام، کشتار، ترور، تهدید و قتل مخالفان نظام جور و جنایت به‌طور رسمی و غیررسمی آشکار و مخفیانه ادامه دارد.
همانطور  که خانم رجوی رئیس جمهور مقاومت  ایران در 18مهر 1394 در کنفرانسی در پاریس به مناسبت روز جهانی علیه اعدام گفتند :نقض حقوق‌بشر در دوره روحانی جهش کرده است .
نقض حقوق‌بشر در همه زمینه‌ها جهش کرده و تمام مردم ایران را هدف قرار داده است؛ از مدافعان حقوق‌بشر تا زنان و جوانان و معلمان که اخیرا باز هم دست به اعتراض زدند ‏و از مسیحیان، بهاییها و اهل تسنن، تا هموطنان عرب و بلوچ و کرد. چند ماه پیش بود که کارگر مبارز شاهرخ زمانی در زندان گوهردشت  به طرز مشکوکی جان سپرد.
 راستی چرا زندانیان سیاسی در ایران، زجرکش یا حلق‌آویز می‌شوند و جهان خاموش است؟ چرا نوجوانان در ایران اعدام می‌شوند و جهان نسبت به آن ساکت است؟
امروز در در زندانهای سراسر کشور، تعداد زیادی از هموطنان بی‌دفاع ما مخفیانه اعدام می‌شوند و چند هزار نفر زیر حکم اعدام‌ قرار دارند.
حیات و حاکمیت این رژیم در گروی اعدامهاست زیرا اگر اعدام‌ نباشد، دیگر چه چیزی جلودار انفجار خشم عمومی و اجتماعات جوشان توده‌های مردم است؟
 اگر اعدامها نباشد آخوندها با چه اهرمی می‌توانند تمام آزادیهای
مردم را سلب کنند و سرکوب و ارعاب و محدودیت را تا خصوصی‌ترین زوایای زندگی مردم گسترش دهند؟ اگر اعدا‌مها نباشد آخوندها چگونه می‌توانند هر روز قیمتها را چند برابر کنند، و هر روز درآمد و ثروت مردم را برای جنگ در منطقه یا غارت و زندگی فوق اشرافی خود به باد بدهند؟
اما با وجود همه این سرکوبها که ظرفیت انفجاری جامعه را هرچه افزون‌تر می‌کند، آخوندها باید بدانند که سرانجام توسط مردم و مقاومت سازمان‌یافته آنها به زیر کشیده خواهند شد.

خالد حردانی، زندانی سیاسی محبوس در بند۴ سالن ۱۲ زندان گوهردشت کرج در نامه‌ای به خانواده محمد حمادی زندانی اهوازی که صبح روز جمعه، ۶آذرماه ۱۳۹۴ به دلایل نامعلومی در زندان شیبان اهوازجان باخت، با آرزوی تسلی خداوند برای خانواده محمد حمادی و آرزوی صبر و بردباری، نوشت: محمد در راه آزادی جان داد و یادش همیشه در قلب ها زنده خواهد ماند.
از سال‌های گذشته بسیاری از زندانیان در زندان‌های ایران مورد آزار و اذیت و شکنجه قرار گرفته‌اند و اکثر زندانیانی که در زندان در مقابل نقض حقوق قانونی و حقوق بشر سکوت نکرده‌اند، بارها مورد تهدیدهای مختلف از جمله تبعید و حذف فیزیکی قرار گرفته و این موضوع در مورد شاهرخ زمانی، دوست و همبندی من به تازگی رخ داد و غم از دست دادن او همچنان باقی است و در این میان خبر کشته شدن محمد حمادی نیز منتشر شد.
با توجه به شواهد و آنچه خانواده محمد در این باره گفته‌اند وی با وجود گذراندن ۷ سال از ۱۰ سال دوران محکومیتش اعدام شده است و کبودی‌های روی جسم بی جان وی گواه این صحبت‌ها است.
من خالد حردانی، زندانی سیاسی بعد از سالیان طولانی در زندان نه تنها با این موارد از نزدیک آشنایی دارم بلکه خودم هم مورد اینگونه تهدیدها قرار گرفته‌ام و این حرکت و اتفاق ناگوار را به شدت محکوم می‌کنم، چرا که نقض بارز حقوق بشر و گرفتن جان انسانی است که مرتکب جرم و جنایت هم نشده بود و اگر هم شده بود باز هم از بین بردنش نقض فاحش قوانین محسوب می‌شود.
با آرزوی تسلی خداوند برای خانواده مرحوم محمد حمادی و آرزوی صبر و بردباری برای این عزیزان و ذکر این موضوع که محمد در راه آزادی جان داد و یادش همیشه در قلب‌ها زنده خواهد ماند.
خالد حردانی، زندانی سیاسی زندان رجایی شهر کرج – یکشنبه، ۸ آذرماه ۱۳۹۴

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر