۱۳۹۴ آبان ۲۹, جمعه

ایران - مجاهدان آزادی درلیبرتی، پرچمداران رویارویی با بنیادگرایی وافراطی گرایی

مجاهدان لیبرتی برفراز خرابه های لیبرتی بعداز موشکباران  در هفتم آبان  ماه
مجاهدان لیبرتی برفراز خرابه های لیبرتی بعداز موشکباران  در هفتم آبان  ماه  
  از سه دهه پیش، رودر‌روی اسلام‌ پناهی فریبکارانه خمینی، مسعود رجوی، پرچم اسلام دمکراتیک را برافراشت و نشان داد آموزه‌های قرآن و اسلام در همه عرصه‌ها با ولایت‌فقیه مغایر است.
او نشان دادهرچه ازجنس استبدادوتحمیل است، با روح قرآن بیگانه است. چرا که اسلام دین آزادی است.
با همین درک از اسلام، مقاومت ایران به‌ویژه مجاهدین، ایده خلافت و امپراطوری اسلامی را که خمینی علمدارش بودرا، یک رویکرد قرون وسطایی، توسعه‌طلبانه و جنگ‌افروزانه دانسته ودر سه دهه اخیر پیوسته نخستین افشاگر آن بودند. با همین درک،مقاومت ایران از جدایی دین ودولت و ازاصل آزادی مذهب دفاع می‌کنیم.
آخوندها با تفسیرهای تحریف‌آمیز از آیات قرآن، با احادیث جعلی، با حربه فتوا و با زور و ارعاب، یک دین دولتی برقرار کرده‌اند. اما اسلام دین آزادی است. ویضع عنهم اصرهم والاغلال الّتی کانت علیهم. (سوره اعراف- آیه 157)
اسلام آمده است که زنجیر‌ها را از دست و پای مردم باز کند. آمده قفلها را از زبانها باز کند. و اندیشه‌ها را آزاد سازد.
الّذین یستمعون القول فیتّبعون احسنه (سوره زمر- آیه 17)
اسلام آمده است که آدمی را در حریت و کرامت به اوج برساند. پس این دین حنیف کجا و افراطی‌گری و آیین خشونت و ترور تحت نام اسلام کجا؟ اسلام کجا و قتل خودسرانه و آزار مردم به بهانه اجرای احکام شریعت کجا؟
اسلام کجا و سرکوب زنان و تحمیل پوشش اجباری به آنها کجا؟ اسلام کجا و تخریب مساجد و غارت اموال عمومی کجا؟ مگر سوره‌های قرآن با نام رحمان و رحیم آغاز نمی‌شود؟
پس چرا آیین توحش وترور وارعاب خود را اسلام نامیده‌اید؟
وای بر دینفروشان حاکم و وای بر همه آنها که دست و پا بریدن و چشم از حدقه درآوردن و سنگسار را از خمینی آموخته‌اند. زیرا به همان جاهلیتی بازگشته‌اند که محمد (ص) برای امحاء آن برانگیخته شد.
وای بر آخوندهای حاکم بر ایران که دست جوانان محروم و گرسنه را به‌خاطر سرقت قوت لایموت‌ قطع می‌کنند اما همدستان خود را در چپاول عظیم ثروت ایران آزاد گذاشته‌اند.
وای به شما که دین پاک خدا را وسیله قدرت پرستی کرده‌اید. وای بر کسانی که در مقابل بدترین فجایع این رژیم، رضایتمندانه سکوت می‌کنند و وای برآنها که وقتی ملتهای ما را با قتل‌عام و بمباران و شلاق و اختناق قلع و قمع می‌کنند کلامی بر زبان نمی‌آورند. راستی که روح اسلام از این شرعیات قدرت‌پرستانه بیزار است.
اسلام همچنین آمده است که مدارا و صلح و همزیستی را میان نژادها، اقوام و مذاهب و ادیان گوناگون برقرار کند.
قل یا أهل الکتاب تعالوا الی کلمةٍ سواءٍ بیننا و بینکم. (سوره آل عمران ـ آیه 64)
و آنچه اصل شمرده می‌شود، عمل صالح است، خواه از پیروان‌ این دین باشد یا آن دین.
انّ الّذین آمنوا و الّذین هادوا و النّصاری و الصّابئین من آمن باللّه و الیوم الآخر و عمل صالحاً فلهم اجرهم عند ربّهم. (سوره بقره- آیه 62)
پس این فرقه‌گرایی مذهبی و این جنگ شیعه و سنی که خمینی‌گرایی محض است، چه ربطی به حقیقت اسلام دارد؟
در عراق اهل سنت را از حقوق سیاسی و اجتماعیشان محروم کرده‌اند و در داخل ایران عده زیادی از هموطنان اهل سنت ما را زندانی یا اعدام کرده‌اند. هم‌اکنون دهها نفر از آنها در زندانهای خامنه‌ای تحت حکم اعدام قرار دارند.
آری پیام اخص اسلام آزادی است.
بله پیام اسلام آزادی است نه بردگی دینی،
پیام اسلام آزادی است نه بردگی جنسی،
پیام اسلام آزادی است نه فاشیسم و دیکتاتوری وتوحش  وخشونت  وتروریسم
مقاومت ایران درمحورش مجاهدین خلق ایران باایستادگی بی‌نظیر،بیشترین بهارادرمقابله با افراطی‌گری بنیادگرایی،جنگ‌افروزی وخونریزی تحت نام اسلام پرداخته است.این انگیزه اصلی آخوندها در کشتار و قتل‌عام آنها و کارزار عظیم و بی‌وقفه دروغپردازی و شیطانسازی علیه این مقاومت است.
راستی اگر این جنبش نبود، واگر چنین راه‌حل و الگوی سمت‌دهنده‌یی رامسعودرجوی  ازروز اول به وجود نیاورده بود،منطقه خاورمیانه بایدصدبرابربیش ازاین قیمت می‌داد.ایستادگی درمقابل هیولای بنیادگرایی وبانکدارجهانی تروریسم که برای سلاح اتمی خیز برداشته وپدرخوانده داعش،البته بسیار سهمگین است.اماخوشبختانه پیشرفت ملتها و جنبش آنها برای آزادی به‌خصوص در ایران،به این ضرورت تاریخی پاسخ داده .مجاهدان آزادی در لیبرتی، امروزپیشتازان این نبردندو قیمت سنگین این رویارویی را پرداخته‌اند.
همین سه هفته پیش یعنی 7آبان لیبرتی مورد حمله موشکی سنگین رژیم ولایت فقیه ومزدوران عراقیش  قرار گرفت که نتیجه آن شهادت 24مجاهد خلق، ومجروح شدن تعدادزیادی ازمجاهدان ووارد آوردن میزان قابل توجهی  خرابی وخسارت های مادی شد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر