۱۳۹۴ آذر ۵, پنجشنبه

مقابله با »صورت مسألة « سرنگوني

وظيفة مقدم ارگانهاي سركوبگر رژيم و به طور خاص وزارت اطلاعات رژيم آخوندي مقابله با »تهديد سرنگوني « از سوي مجاهدين و مقاومت ايران به عنوان صورت مسألة كل نظام است. مسألة بود و نبود همة جناحها تهديد مشتركي است كه همگي در مورد آن اتفاق نظر دارند. اگر رژيم تهديدي از اين سو نميديد،نيازي به چنين بسيج ديوانه وار و اينهمه زدوبند و اعمال فشار نداشت. براي پاك كردن »صورت مسألة سرنگوني «، رژيم هميشه و در همه جادر صدد »حداكثر فشار « بر روي مجاهدين و مقاومت ايران بوده است. اين كار بامجموعه يي از اقدامهاي نظامي، تروريستي، امنيتي، سياسي و جنگ رواني مستمرپيگيري ميشود.
اما تمام اين توطئه ها نتوانسته ونمیتواند رژيم ملاها را به هدفش برساند بلكه با پايداري مجاهدين در شهر اشرف ولیبرتی، ورق به زيان آخوندها برگشت. تاريخچة 13سال اخير دريك كلام چيزي جز زورآزمايي و جدال سنگين و سهمگين بين مجاهدين و رژيم در نقطة كانوني اشرف ولیبرتی نبوده است.
شوی مضحک سفارت آخوندهاو کمیته سرکوب مجاهدان اشرف و بردن مزدوران در پوش خانواده به مجلس عراق
فراخوان برای بازدید هیأتی از وکلا و پارلمانترها از اروپا، آمریکا و کشورهای عربی از لیبرتی
روز سه‌شنبه سوم آذر 1394 سفارت رژیم ایران در بغداد و کمیته سرکوب مجاهدان اشرف به‌ریاست فالح فیاض، مشاور امنیتی دولت عراق، و در همدستی با مزدور شناخته شده نیروی قدس عباس البیاتی از باند مالکی، در یک شوی مضحک، یک گروه از مزدوران وزارت اطلاعات و نیروی قدس را در پوش خانواده ساکنان لیبرتی به پارلمان عراق بردند تا با سوء‌استفاده آشکار از ملاقات با شماری از نمایندگان از جمله آقایان همام حمودی و ارشد صالحی و تکرار اکاذیب آخوندها علیه ساکنان لیبرتی به زمینه‌سازی برای قتل‌عامهای بعدی بپردازند.
حلقه دوم این شو تشکیل جلسه‌یی در روز 4آذر در مقر کمیسیون حقوق‌بشر پارلمان با کمیته سرکوب با اسم «کمیته عالی کمپ حریه در نخست وزیری» بود. بنا‌ به  سایت پارلمان عراق در این جلسه «خواستهای بستگان» ساکنان و «تمایل آنها به دیدار با فرزندانشان» در لیبرتی «به‌منظور اتخاذ اقدامات لازمه از جانب دولت برای فراهم نمودن این دیدار عرضه» و «با ارائه پرونده کمپ حریه در جریان جلسات آینده مجلس نمایندگان توافق شد».
پذیرش عوامل اطلاعات آخوندی در پارلمان عراق و کمیته درست کردن و دستورالعمل صادر کردن برای آنها طی 24ساعت در حالی است که قریب یک ماه بعد از حمله سنگین موشکی به لیبرتی دولت عراق حتی از ورود ماشین‌آلات لازم برای جمع‌آوری بنگالها و دیگر تأسیسات منهدم شده و تمیز کردن کمپ از بقایای این حمله و از ورود حداقل الزامهای امنیتی و وسایل اولیه برای تعمیر وسایل آسیب دیده جلوگیری می‌کند.
کمیته سرکوب که مخاطب پارلمان عراق در مورد لیبرتی است، دستورالعملهای خود را به‌طور مستقیم از سفارت رژیم ایران در بغداد و نیروی تروریستی قدس دریافت می‌کند. هفت قتل‌عام در اشرف و لیبرتی که به‌شهادت 141تن و محاصره جنایتکارانه هفت سال گذشته که به جان باختن 27تن از مجاهدین انجامیده، به‌طور کامل تحت نظر این کمیته و فالح فیاض، رئیس آن انجام شده است. افسران جنایتکارانی مانند صادق محمد کاظم، احمد خضیر و حیدر عذاب که در این قتل‌عامها به‌طور مستقیم شرکت داشته‌اند تحت‌امر این کمیته هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر