۱۳۹۴ آبان ۲۹, جمعه

ایران - تشدید سرکوب زنان با عنوان آخوند ساخته بی حجابی با ضبط و جریمه های سنگین خودروهای زنان ایرانی

سرکوب زنان ایران توسط فاشیسیم دینی حاکم برایران
سرکوب زنان ایران توسط فاشیسیم دینی حاکم برایران

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایرنا، در پی تهدیدی که پیش از این از سوی نیروی انتظامی سرکوبگر رژیم در مورد قانون ضد زن آخوندی بنام بی حجابی صورت گرفته بود، روز یکشنبه 24 آبان سخنگوی نیروی انتظامی رژیم اذعان کرد که با خودروهایی که رانندگان آن از حجاب مورد نظر رژیم آخوندی برخوردار نباشند بشدت برخورد خواهد شد. در همین راستا پاسدار منتظرالمهدی اضافه کرد این خودروها ضبط و به پارکینگ منتقل می شوند و همچنین براین اساس خودروی این افراد ممنوع الخدمت شده و نمی‌توانند خرید و فروش کرده، عوارض پرداخت کرده و هیچیک از نیازهای یک خودرو در طول یک سال انجام نخواهد شد. وی در ادامه سخنان مشمئزکننده خود افزود: با توجه به حکم دادستانی رژیم به محض مشاهده خودرو، در مرحله اول آن را به مدت یک هفته به پارکینگ منتقل کرده و رسیدگی به جرایم انجام می‌شود از این رو برخی مصادیق جریمه نقدی و برخی تحویل مراجع قضایی خواهد شد.

در همین راستا طی یک هفته گذشته حدود ۱۰ هزار خودرو در این خصوص تذکر گرفته‌اند و بیش از دو هزار خودرو کلاسه و پرونده شده اند.
لازم به یادآوری است که پدر خوانده داعش بمنظور حفظ قدرت نامشروع خود و از ترس طغیانهای اجتماعی مجبور است تا در داخل ایران اعدام و سرکوب را تشدید کند و در خارج از ایران به صدور بحران و تروریسم بپردازد که از آخرین نمونه های آن حمله موشکی به کمپ لیبرتی و عملیات تروریستی به تاریخ 13 نوامبر در پاریس بود.

۱ نظر: