۱۳۹۴ مهر ۹, پنجشنبه

سخنرانی تام ريج، اولين وزير امنيت داخلي آمريکا در تظاهرات بزرگ ایرانیان در نیویورک

تام ريج، اولين وزير امنيت داخلي آمريکا
تام ريج، اولين وزير امنيت داخلي آمريکا
اين يک افتخار و سرافرازي است که با شما امروز صبح اينجا باشم
چرامن اينجا هستم و باور دارم چرا شما اينجا هستيد؟ دلايل خيلي زيادي وجود دارد.
قبل از همه اينکه ساليان قبل سازمان ملل و ايالات متحده امريکا يک قول خيلي خاصي به افراد اشرف و ليبرتي (در حال حاضر) دادند که امنيت و حفاظ آنها را تامين خواهندکرد. آنها قول دادند. آنها به طور مکتوب قول دادند. و سال بعد پس از سال بعد آنها تعهدات خود را نقض کردند.
من اينجا هستم که همراه با مجاهدين خلق ايران بايستم تا شاهد آن باشم كه سازمان ملل و ايالات متحده پاي تعهداتي كه در مورد ليبرتي و اشرفيها داده اند بايستند.
من امروز اينجا هستم.
براي اينکه من اين فرصت را داشتم که ملاقات کنم با اعضاي خانواده آنهايي که اکثرا در اردوگاه اجباري ليبرتي هستند.
من امروز  اينجا هستم بخاطر اينکه ملاقات کردم با مادرها و پدرها و خواهران و برادران و کتاب شهدا را ديدم.
سران رژيم ايران از سال 1979 آنها را زنداني کرده اند و کشته اند و شکنجه کرده اند و به قتل رسانده اند، هزاران و و هزاران مخالف را من امروز اينجا هستم که به شما بگويم که آنچه به دوستان و خويشاوندان به مردان و زناني که شما باور داريد در کمپ ليبرتي به تک تک آنها بگويم چقدر مفتخرم به فداكاري آنها و به شجاعت آنها و  چقدر ارج ميگذارم به روحيه خستگي ناپذير آنها براي گفتن حقيقت در برابر قدرتها چقدرباور دارم که روزي تاريخ ايران مدرن نوشته مي شود و تاريخ ايران دمکراتيک و غيراتمي و چه بسا ايراني که توسط خانم رجوي رهبري مي شود. چقدرباور دارم که روزي تاريخ ايران مدرن نوشته مي شود و تاريخ ايران دمکراتيک و غيراتمي و چه بسا ايراني که توسط خانم رجوي رهبري مي شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر