۱۳۹۴ مهر ۱۳, دوشنبه

ایران - چند تن از وزیران آخوند روحانی وضعیت اقتصاد ایران را بسیار بحرانی نامیدند

پس از نوشیدن جام زهر اتمی و با شکست آخوندروحانی در سفر به نیویورک که در پی دعوت نشدن به کنفرانس ضد تروریستی در مجمع سازمان ملل و نیز از واهمه دلواپسان نظام به بهانه واهی حضور در مراسم زائران منا،با خفت و خواری وادار به فرار از مهلکه شد، اکنون به گزارش خبرگزاری حکومتی تسنیم، 4 تن از سرکردگان کابینه آخوند روحانی در زمینه اقتصاد، صنعت، کار و دفاع در نامه ای به حسن روحانی، در باره بحران اقتصادی کشور هشدار داده و وضعیت اقتصاد ایران را بحرانی دانستند.
به گزارش این خبرگزاری، علی طیب نیا، محمد رضا نعمت زاده، علی ربیعی، و حسین دهقان، وزرای اقتصاد، صنعت، کار و دفاع رژیم در نامه خود خبر از کاهش ارزش بازار سرمایه ایران به میزان 42 درصد در طی 19 ماه گذشته داده اند.
این 4 وزیر رژیم، وضعیت اقتصاد ایران را بحرانی دانسته و پیش بینی کرده اند در صورتیکه "به صورت ضرب الاجل" اقدام نشود بازار بورس تهران در هفته های آینده با سقوط شاخص به میزان 1000 تا 1500 واحد روبرو خواهد شد.
در اشاره به صنعت خودروسازی نیز، 4 وزیر رژیم به مشکل فروش نرفتن محصولات شرکتهای خودروسازی اشاره کرده و خبر از انبار شدن بیش از 100 هزار خودروی فروش نرفته در کف این کارخانه ها داده اند.

مشابه همین وضعیت در صنایع فولاد، مس، مسکن، سیمان، کاشی و سرامیک، و مواد معدنی هم به چشم می خورد و صنعت پتروشیمی نیز که "بیش از 35 درصد از ارزش بازار سرمایه را تشکیل می دهد"، در رکود کامل بسر می برد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر