۱۳۹۴ آبان ۸, جمعه

سازمان چریکهای فدایی خلق ایران - حمله وحشیانه مزدوران خامنه ای به کمپ لیبرتی را محکوم می کنیم

سازمان چریکهای فدایی خلق ایران
سازمان چریکهای فدایی خلق ایران

عصر امروز، پنجشنبه 7 آبان، مزدوران تبهکار خامنه ای با 80 موشک و با شدیدترین آتشباری به کمپ لیبرتی حمله کردند. بر اثر این اقدام جنایتکارانه تعداد زیادی از مجاهدان ساکن در کمپ به شهادت رسیده و دهها محل استقرار ساکنان آتش گرفته که این آتش سوزی همچنان ادامه دارد.
در اثر این حمله تعدادی از مجاهدان خلق به شهادت رسیدند که تاکنون مجاهدین خلق، بهزاد میرشاهی، حسن اداوی،رضا وادیان، شریف ویسی، حسین سروآزاد، احمد مسچیان، جاسم قصیر، نیره ربیعی، ابوطالب هاشمی، حمید دهقان، کیومرث یوسفی، حسین گندمی شناسایی و دو تن دیگر از شهیدان بر اثر اصابت مستقیم موشک هنوز شناسایی نشده اند.
با توجه به ابعاد این حمله جای تردیدی باقی نمی ماند که مزدوران سپاه قدس در هماهنگی با دولت عراق به این اقدام وحشیانه مبادرت ورزیده اند. خامنه ای در شرایطی فرمان چنین عمل دَدمنشانه را صادر کرده که به علت نوشیدن جام زهر هسته ای، درگیر بی سابقه ترین تنشها و درگیریها در ولایت اش است. او می خواهد هزینه عقب نشینی ذلیلانه اش را با سرکوب و اعدام و کشتار نیروهای مقاومت بپردازد.
سازمان چریکهای فدایی خلق ایران با محکوم کردن این بربریت آشکار، شهادت مجاهدان قهرمان و پایدار را به خانواده آنان، به سازمان مجاهدین خلق ایران و به همه آزادیخواهان تسلیت می گوید.
ما از جامعه جهانی و نهادهای مدافع حقوق بشر می خواهیم که این اقدام جنایتکارانه را محکوم کرده و تدابیر لازم و مکفی برای حفاظت از جان ساکنان لیبرتی اتخاذ کنند.
سازمان چریکهای فدایی خلق ایران

پنجشنبه 7 آبان 1394 - 29 اکتبر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر