۱۳۹۴ مهر ۱۴, سه‌شنبه

سود سالانه ۵۰۰ میلیارد تومانی قاچاق داروی "متادون" توسط باند مافیایی رژیم آخوندی

قاچاق  دارو در رژیم آخوندی
قاچاق  دارو در رژیم آخوندی

قاچاق دارو در رژیم آخوندیایران

در حالیکه از روز روی کار آمدن رژیم دزد و ویرانگر آخوندی مردم و کشور ایران همواره با تخریب فرهنگ و جان و مال و اقتصاد ... ایران روبرو بوده اند، در این حال غارتگران حکومتی همواره سرگرم چپاول هست و نیست این ملت هستند.
در همین راستا قاچاق و تشکیل بازار سیاه برای تهیه دارو جهت بیماران نیازمند یکی از کثیف ترین و غیر انسانی ترین اعمالی است که کارگزاران رژیم و دنبالچه هایش با تشکیل باند مافیایی دارو در طی همه این سالهای ننگین حکومت آخوندی مشغول به آن بوده اند تا خانواده هایی که عزیزانشان در بستر بیماری بسر می برند وادار شوند با پرداخت هزینه های هنگفت و غیرواقعی بسختی قادر به تهیه دارو شوند.
در همین راستا یکی از داروهایی که مصرف عمده آن بیشتر در بخش بیماران مربوط به اعتیاد و بیماران خاص می باشد "متادون" است که بر اساس افشاگری روزنامه حکومتی رسالت متعلق به باند فاشیستی مؤتلفه امروز سه‌شنبه 14مهر 94 به‌نقل از یکی از عوامل باند رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی به نام صفاتیان نوشت:
دارویی مانند متادون سالانه بالغ بر 500 میلیارد تومان در ایران چرخه قاچاق دارد. چنانچه بخواهیم برای انجام بخشی از مصرف مواد از پوشش‌های دارویی استفاه کنیم با چنین وضعیتی اعم از حجم بالای چرخش قاچاق در کشور دچار مشکل شده و نیاز است در کشور کمیته تنظیم بازار ایجاد شود!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر