۱۳۹۴ مهر ۱۳, دوشنبه

ایران - تجمع اعتراضي معلمان و حاميان معلمان درتهران و گيلان

تجمع معلمان آزاده
تجمع معلمان آزاده 
دوشنبه ۱۳ مهر جمعی ازمعلمان آزاده استان گیلان در مقابل اداره کل آموزش و پرورش رژیم در رشت تجمع کردند. تجمع‌کنندگان به تبعیض، وضعیت بد معیشتی و مطالبات عقب‌افتاده اعتراض کردند. حضور زنان معلم در این تجمع چشمگیر بود.
همچنين امروز دوشنبه, ۱۳ مهر, ۱۳۹۴ مطابق با ۵ اکتبر, روز جهانی معلم علی رغم اطلاعیه کانون صنفی معلمان همدان که برگزاری اعتراضات را به ۱۶ مهر , روز پنجشنبه موکول کرد عده ای از معلمان و حامیان معلمان از تهران و شهرستان ها جلو درب دفتر کل آموزش و پرورش در میدان فلسطین خیابان سرپرست دست به تجمع اعتراضی زدند.
این تجمع با سخنرانی پر شور خانم پاکروان مادر ریحانه جباری که به جمع پیوسته بود و همچنین شعارهای معلم زندانی آزاد باید گردد، جای معلم در زندان نیست و معلم، کارگر، دانشجو اتحاد اتحاد از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر ادامه یافت.

روز ۱۶ مهر پنجشنبه نیز روز تجمع معلمان در سراسر کشور است. از همه مردم شریف و آزاده برای شرکت در این اعتراضات دعوت شده است. ساعت برگزاری تجمعات معلمان در روز پنجشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ میباشد . تجمع تهران در مقابل اداره کل آموزش و پرورش، میدان فلسطین،خیابان سرپرست و در شهرستان ها نیز در همین ساعت در مقابل ادارات آموزش و پرورش برگزار میشود. به اعتراض معلمان بپیوندید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر