۱۳۹۴ مهر ۲۸, سه‌شنبه

بابک زنجانی از پشت به سپاه و احمدی‌نژاد خنجر می زند

بابک زنجانی -اختلاس و دزدی نجومی از جیب ملت ایران
بابک زنجانی -اختلاس و دزدی نجومی از جیب ملت ایران
بابک زنجانی در هماهنگی و ارتباط با هردو باند رژیم و سران آن از جمله رفسنجانی، آخوند محمد خاتمی، احمدی‌نژاد، و آخوند حسن روحانی و همچنین نهادهای سرکوب رژیم به‌ویژه سپاه پاسداران 
حجم سرسام آوری از اموال مردم ایران را غارت کرده است.
هماهنگی و ارتباط زنجانی با سران رژیم تاحدی نزدیک بوده است که به گفته خودش به‌عنوان کار آفرین برتر از هاشمی رفسنجانی و آخوند محمد خاتمی جایزه هم دریافت کرده است.
 اکنون که وی در جریان جنگ و جدالهای درونی رژیم زندانی شده است، با نوشتن نامه‌هایی از زندان گوشه‌یی از چپاول و غارت سران و نهادهای رژیم را در همدستی با خودش افشا کرده است.
آخرین مورد از نامه‌های او نامه به نمایندگان مجلس رژیم آخوندی است .
اکنون این تنها مردم ایران نیستند که که سپاه را غارتگر و دزد و به تعبیر آخوند روحانی ”رقیب بخش خصوصی“ ! و... می‌دانند، بلکه بابک زنجانی یکی از همدستان سپاه در چپاول اموال مردم ایران نیز اعتراف می‌کند که هماهنگی با این نهاد ضدخلقی برای چپاول در حد بالایی برقرار بوده است.
 اکنون بابک زنجانی با اعتراف به ارتباط تنگاتنگ با دولت احمدی‌نژاد و سپاه سرکوبگر، برای سبک کردن پرونده خودش هم که شده به دوستان غارتگرش از پشت خنجر می‌زند ورسماً پای آنها را به وسط می‌کشد. البته با ارتباطی که وی با همه سران رژیم در این فساد بزرگداشته است می‌توان در انتظار به میان کشیده شدن پای مهره‌های دیگری از رژیم در آینده‌ای نزدیک در این پرونده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر