۱۳۹۴ بهمن ۳, شنبه

ایران - بیلان واقعی روحانی بیش از ۲۰۰۰اعدام وفقر و بیکاری مردم ایران است



ایران - بیلان واقعی روحانی بیش از ۲۰۰۰اعدام وفقر و بیکاری مردم ایران است
ایران - بیلان واقعی روحانی بیش از ۲۰۰۰اعدام وفقر و بیکاری مردم ایران است  
بيلان رسواي رئيس جمهور آخوندها، حسن روحاني، در دوره تقريباً دو ساله رياستش، نقض فاجعه‌بار حقوق بشر در ايران، از جمله بيش از 2000 اعدام است.
در دوران روحاني، فقر و گراني و بيكاري و تورم، هم چنان ادامه يافته و در بسياري موارد بدتر شده است. كافي است به اين واقعيت توجه كنيم كه شمار بيكاران، به رقم وحشتناك  بیش از15ميليون نفر رسيده است.
در سياست خارجي رژیم، حمايت روحانی از ديكتاتوري خون‌آشام بشار اسد قابل توجه است که  بارها با قوي‌ترين كلمات، ازرژیم دیکتاتور خونریزبشار اسد حمايت كرده.
اين حمايت فقط در كلمات نيست، بلكه يك حمايت مادي و اقتصادي بالغ بر ميلياردها دلار است و در حالي صورت مي گيرد كه مردم ايران در فقر بسر مي‌برند. از سوي ديگر رژيم به‌طور گسترده، پاسداران و شبه‌نظاميان وابسته به خود را به سوريه مي‌فرستد. بشاراسد جنایتکار بقاي خود را تا به حال به ولي‌فقيه رژيم مديون است و روحاني همان سياست خامنه اي را در عراق، يمن و ديگر كشورهاي عربي دنبال مي‌كند. اماخوشبختانه استراتژي توسعه‌طلبانه و صدور بنيادگرايي و تروريسم رژيم در حال شكست است. 
پيام تظاهرات عليه آمدن روحاني براي فرانسويها همان پيامي است كه زماني كه ديكتاتوري در اسپانيا حاكم بود و يا آپارتايد در آفريقاي جنوبي. وقتي نمايندة رژيم استبدادي به فرانسه مي آيد، افتخار مردم فرانسه اين است كه به خيابانها بيايند و به مستبد بگويند بيرون. جايي در كشور حقوق بشر براي شما وجود ندارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر