۱۳۹۴ بهمن ۶, سه‌شنبه

ایران - رژيم آخوندي ركوردار اعدام كودكان وجوانان در جهان است.

خامنه ای ضدبشر وروحانی جنایتکارركوردار اعدام كودكان  وجوانان  در ایران
خامنه ای ضدبشر وروحانی جنایتکارركوردار اعدام كودكان  وجوانان  در ایران 
رژيم آخوندي كه به منظور مقابله با اعتراضات و انزجار فزاينده مردم و به منظور تشديد فضاي ارعاب به ويژه جوانان، به طور مستمر بر ابعاد فاجعه بار سركوب مي افزايد
نقض حقوق بشر در ايران به مدت بيش از سه دهه لاينقطع ادامه دارد.رژيم ايران  با بيش از 2000اعدام در زمان روحاني ، اولين اعدام كننده در جهان به نسبت تعداد جمعيت است.
رژيم ايران بيشترين تعداد اعدام نوجوانان را دارا است.
روزنامه نیویورک تایمز 5بهمن 94 نوشت”رژیم ایران هم‌چنان در صدر اعدام کنندگان نوجوانان قرار دارد.
همچنین اعدام اقليتهاي نژادي و مذهبي به شكل تاسف آوري افزايش يافته است. تعدادي از كشيشهاي مسيحي به دليل دفاع از اعتقاداتشان زنداني شده اند. نقض حقوق اقليتها، حقوق زنان، حقوق شهروندي و بنيادهاي ضددمكراتيك در قانون اساسي و قوانين موضوعة  اين رژيم،  نهادينه شده است.
ايران بزرگترين زندان روزنامه نگاران در خاورميانه است و درحال حاضر، دهها روزنامه نگار در ايران در بازداشت هستند. رژيم ايران همچنين يكي از بزرگترين مشتريان تجهيزات سانسور و فيلترينگ اينترنت  است و حوالي پنج ميليون وبسايت در موضوعاتي مانند هنر، مسائل اجتماعي و اخبار را مسدود كرده است و محتويات وبلاگ ها و شبكه هاي اجتماعي را سانسور ميكند.
در تابستان1988، با اجراي يك حكم مذهبي خميني، طي چند ماه 30هزارزنداني سياسي به خاطر آنكه حاضر نشدند عقايد سياسي خود را نفي كنند، قتل عام شدند.
 سازمان هاي مدافع حقوق بشر اين قتل عام را جنايت عليه بشريت توصيف كردند.
بكارگيري تمامي وسايل قانوني بين المللي براي متوقف كردن اعدامها در ايران ضروری است  
تمامي كشورهاي عضو سازمان ملل بایدبه حقوق بشر احترام بگذارند و رابطه با رژيم جنایتکار ايران را به برآوردن اين خواسته مشروط كنند بكنند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر