۱۳۹۴ دی ۱۸, جمعه

ایران - دژخیمان بدنام امنیتی خامنه ای، اکرم نقابی مادر سعید زینالی را تهدید کردند

؟.                        خانواده شهید قیام 78، سعید زینالی
؟.                        خانواده شهید قیام 78، سعید زینالی
مادران شهیدان وزندانیان سیاسی اسیر با همه رنجی که تحت حاکمیت رژیم پلید ملاهاکشیده‌اند، پیوسته در صف مقدم مبارزه و افشاگری علیه رژیم حاکم بوده و هستند. آنها شایستگی و شجاعت زن ایرانی را اثبات کرده‌ و مظاهر عزت و پایداری‌اند و نزد هموطنان ما در سراسر ایران، پیوسته مورد احترام و تکریم‌اند.
دژخیمان بدنام امنیتی خامنه ای، اکرم نقابی مادر سعید زینالی را تهدید کردند
اکرم نقابی مادر «سعید زینالی» دانشجویی که در جریان قيام  تیرماه ۱۳۷۸ از سوی مأموران بدنام اطلاعاتي و امنیتی در تهران در منزل اش بازداشت شد، و بعداز۱۷سال از او خبری نیست. در واكنش به كنفرانس مطبوعاتي آخوند اژه سخنگوي دستگاه قضايي رژيم كه گفته بود شما بگویید که کجا بازداشت شده است و چه ارگاني او را بازداشت كرده و سند بدهید که دستگیر شده گفت: «براي بازداشت كدام زنداني سياسي به خانواده اش سند مكتوب مي دهيد كه به من داده باشيد...به چشم دستگیرى فرزند خود را از سوی سه نفر از ماموران مسلح امنیتى که نمیدانم وابسته به کدام ارگان بودند دیده ام، سعید من مفقود نشده بلکه به گفته مامورین به هنگام بازداشت تنها جهت پاسخگویی، سؤال و جواب به مدت ١٠ دقیقه فرزندم را بازداشت و هرگز بازنگرداندند».
وي طي نامه يي خطاب به آخوند جنايتكار محسني اژه اي گفت: «با شگفتى میبینم جاى ما و شما عوض شده و با گذشت ١٧ سال این ما هستیم که باید مدرکى براى بازداشت پسرمان ارائه بدهیم».
مادر سعيد زينالي به تهدیدهای بازجویان  اشاره کرد و نوشت: «بازجویان به من گفتند: اگر مى خواهى خانواده ات و فرزندان دیگرت را دچار مشکل نکنى خودت را به نحوى آرام کن، ما سنگ قبر نداریم که به تو بدهیم. برو قطعه ى شهدا، یکى از شهدا را انتخاب کن و به جاى سعیدت با او درد و دل کن تا آرامش بگیرى».
خانم اکرم نقابی گفت: «من از كل مجموعه جمهوري اسلامي و ازمسئول اين مجموعه خواستار روشن شدن وضعيت و سرنوشت فرزندم سعيد زينالي هستم».
خانم شعله پاكروان (مادر ريحانه جباري) در حمایت از مادر سعید زینالی گفت: «من به عنوان يک شهروند ايراني حمايت خود را از اکرم نقابي اعلام ميکنم و با قرار گرفتن در کنار وي که بدنبال رد و نشان سعيد زينالي است او را همراهي ميکنم. اکنون بيش از پيش احساس ميکنم که سعيد فرزند من نيز هست».
سعيد من، سعيد ما کجاست؟.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر