۱۳۹۴ بهمن ۹, جمعه

ایران -کارزار نه به شاه اعدام آخوند روحانی به پاریس ویادی از نهضت مقاومت فرانسه و پیروزی بر فاشیستها

کارزار «نه به روحانی در پاریس» و یادی از مقاومت ضد فاشیستی فرانسه
کارزار «نه به روحانی در پاریس» و یادی از مقاومت ضد فاشیستی فرانسه
دولت ویشی به حکومت فرانسه در زمان بین ۱۹۴۰ (شکست از آلمان نازی) و ۱۹۴۴ (آزادسازی فرانسه توسط متفقین و نیروهای مقاومت) گفته می‌شود. ریاست این دولت بر عهده مارشال پتن بود. پس از جنگ، مارشال پتن به جرم خیانت به کشور، به اعدام محکوم شد که این حکم توسط مارشال دوگل تبدیل به حبس ابد شد.
دعوت ازآخوند روحانی رئیس جمهور دست نشانده ولی فقیه ورئیس جمهوراعدام» به سرزمین مهد «دمکراسی و حقوق بشر» در حالی صورت می گیرد که دیکتاتوری مذهبی حاکم بر میهنمان با به راه انداختن موج دستگیرها، سرکوب و اعدام و موشک باران  رزمگاه لیبرتی در تلاش است تا با موج نارضایتی مردم در دوران پسا زهر خوران اتمی به تقابل برخیزد.
با گذشت دو سال از به روی کار آمدن آخوند شیاد روحانی هر روز شاهد وخیم تر شدن «بحران حقوق بشر» هستیم؛ بیش از ۲۰۰۰ تن از مردم میهنمان به جوخه های اعدام سپرده شده اند و دستگیری های کور و گسترده علیه دگر اندیشان،دانشجویان، معلمان و کارگران، روشنفکران  وسایر اقشار مردم ابعاد نجومی به خود گرفته است. همچنین شاهد پدیده ای به نام «اسید پاشی» به روی زنان و دختران در شهرهای مختلف میهنمان بوده ایم، امری که پرونده های آن به باندهای مافیایی درون رژیم منتهی می شود و مانند تمامی جرم و جنایت های حکومتی، اکنون در بایگانی مشغول خاک خوردن هستند.
شاه اعدام در حالی به پاریس دعوت شده است که یکی از آمران قتل عام و موشک باران ساکنان بی دفاع و بی سلاح در کمپ اشرف و لیبرتی به شمار می رود.
پهن کردن فرش قرمز برای نماینده دیکتاتوری هار مذهبی که نه تنها مردم ایران، بلکه مردم منطقه خاورمیانه را با صدور بنیادگرایی، ترور و بلوا به گروگان گرفته است، در تضاد آشکار با روح و جوهر تمامی ارزش های نوین حقوق بشری است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر