۱۳۹۴ دی ۱۶, چهارشنبه

ایران - ما عراقیها چه چیزی را باید از مجاهدین خلق بیاموزیم؟

حماسه  پایداری ومقاومت مجاهدان اشرفی
حماسه  پایداری ومقاومت مجاهدان اشرفی 
علی احمد الساعدی نویسنده عراقی در باره حماسه  های پرشکوه  مجاهدان اشرفی  در لیبرتی  بسیار زیبا وتاثیر گذار نوشته است.
اونوشته است :
بیش از 30 سال است که به عراق آمده اند وخانه و خانواده خود را رها کردند تا خودشان را برای یک راه طولانی بسوی آزادی آماده کنند، یک منطقه بی آب و گیاه و صحرائی را برای اقامت خودشان در اولین درس انسانی که به جهان ارائه کردند، انتخاب کردند. در این دشت زیبائیها و امید و آرزو را در خاکهای مرده کاشتند و آنجا را به منطقه سرسبزی تبدیل کردند تا مبارزه اسطوره ای خود را علیه خطرناک ترین رژیم تروریستی وجنایتکار در جهان ادامه بدهند.
میهن شان درپژواک سرودهای انقلابی و حماسی آنها از حنجره هایشان به غرش در می آید، آنان شوق و امید به وطن شان را در چشمان مبارز بزرگ مریم رجوی می بینند.
هر عراقی که حس میهنی دارد و صادق است و به آینده میهنش فکر میکند و به آینده فرزندان و نسلهای آینده فکر میکند باید که از داستان مجاهدین خلق که اکنون سمبل ومثالی برای فدا و جانفشانی در سطح جهانی شده اند درس بگیرد.
آری ...من هم هم صدا با این نویسنده شریف عراقی  تکرار میکنم،
شكوه ايستادگي و عظمت مقاومت قهرمانانه  مجاهدان اشرفی در لیبرتی  واشرف گواه اراده شكست ناپذير ملت ايران براي انهدام قطعي حكومت ولايت فقيه است.
رشیدترین فرزندان  مردم ایران ازچند نسل، در منتهای آگاهی با بینشی عمیق و درکی صحیح از شرایط، با ایمان به استراتژی و تاکتیکهای این نبرد، در اشرف  ولیبرتی  پایدارایستاده اند.
آنها می‌داننددر کانون چه تحولی ایستاده‌اند و در پایداری ومقاومت و شهادتشان چه راهگشایی‌ای نهفته است. قهرمانی آنها، نه فقط به‌خاطر دلاوری و شجاعت بی‌نظیرشان در این سالهای پراز توطئه و قتل وکشتار است ، بلکه به‌خاطر آن است که هرگز تسلیم شرایط و تعادل قوای موجود، آن هم در روزگار تاخت و تاز بی‌هزینه‌گی نشده اند. هرگز چشم‌انداز پیروزی را تیره و تار و تلاششان را بیهوده و عبث ندیده اند.
بر تعهدشان به آزادی پای فشردند وپای می فشارند، با حضور دلیرانه‌شان توطئه‌های دشمن را برهم زده و او را رسوا کرده ومی کنند.
و این چنین کانون استراتژیک نبرد و منشأ الهام و انگیزش مردم ایران را معنا کردند و بذر هزار اشرف را در سراسر میهن پاشیدند
فاشیسم ولایت‌فقیه برای حفظ سلطه خود در عراق، به هر تبهکاری و جنایتی دست زد؛ از قلع و قمع جنون‌آسای مردم عراق، تا محاصره ضد‌انسانی و حملات پی‌درپی علیه اشرف و لیبرتی. اما سرانجام بزرگترین شکست رژیم در همان عراق رخ داد و آثار دوران پایانی و جام زهر سرنگونی قبل از هر کجا و بیشتر از هر جا در عراق ظاهر شد.
مماشاتگران و متحدان ولایت‌فقیه در ماندگاری مالکی کمترین تردیدی به خود راه نمی‌دادند. اما در میان بهت و ناباوری آنها تمام امیدشان یکسره برباد رفت. پس بی‌تردید، برج و باروی خامنه‌ای نیز، فرو خواهد ریخت. وسپاه پاسداران ولایت‌ سفیانی فقیه وقیح  خامنه ای  نیز در برابر توفان اراده ملت ایران دوام نخواهد آورد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر