۱۳۹۴ آذر ۲۱, شنبه

ایران - تعداد قربانيان آنفولانزاي خوكي به مرز50 نفر رسيد!

شیوع آنفولانزای خوکی در استانهای مختلف ایران، بی‌عملی رژیم و مخفی کردن آمار واقعی
شیوع آنفولانزای خوکی در استانهای مختلف ایران، بی‌عملی رژیم و مخفی کردن آمار واقعی
شیوع آنفولانزای خوکی در استانهای مختلف ایران، بی‌عملی رژیم و مخفی کردن آمار واقعی
مسئول مرگ هموطنان ما بر اثر آنفولانزا رژيم آخوندي است كه به جاي مهار اين خطر سرمايه‌ ‏ايران را در جنگ ‏سوريه و ‏عراق هدر ميدهد
در شرايط بحراني اي كه مردم به قول كارگزاران رژيم مثل برگ خزان در حال ريختن و كشته شدن به خاطر آنفولانزاي خوكي هستند، بازار سياه ماسك هاي بهداشتي به راه افتاده.ماسك هايي كه در اين شرايط اضطراري بايد به صورت رايگان به مردم داده شود، با قيمت 12 تا 25هزارتومان فروخته مي شود!!!
لعنت بر حكومت دزدان و جنايتكاران!
شیوع آنفولانزای خوکی (ویروسN1H1) ابعاد گسترده‌یی به خود گرفته و به سایر مناطق نیز کشیده شده. اما رژیم ضدانسانی حاکم کمترین اقدامی برای جلوگیری از شیوع بیماری و معالجه مبتلایان نکرده و بودجه‌یی به مقابله با آن اختصاص نداده و در وحشت از اعتراضهای اجتماعی با انتشار اخبار دروغ تلاش می‌کند آمار واقعی مبتلایان و قربانیان را مخفی نگاه دارد.
کودکان زیر پنج سال، زنان باردار، سالمندان و مبتلایان به بیماری قند، بیماریهای قلبی، ریوی و کبدی در مقابل این ویروس آسیب پذیرتر هستند و بی‌عملی رژیم آخوندی برای جلوگیری از شیوع این بیماری، زندگی این نوع افراد را به‌طور مضاعف به خطر می‌اندازد. در سالهای اخیر فرانسه و دولتهای اروپایی و بسیاری از دیگر دولتها برای مقابله با شیوع این بیماری طرحهای گسترده واکسیناسیون به اجرا در می‌آورند.
در حالیکه سرمایه‌های مردم ایران توسط رژیم آخوندی صرف پروژه‌های ضد‌ملی اتمی و صدور بنیادگرایی و سرکوب داخلی و یا از سوی سرمداران رژیم چپاول می‌شود، بودجه اختصاص یافته به بهداشت و درمان و سرمایه‌گذاریهای بنیادین برای سلامت عمومی یکی از پایین‌ترین رتبه‌ها در جهان و مرگ و میر در اثر بیماری یکی از بالاترین نرخها را دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر