۱۳۹۴ آذر ۱۴, شنبه

ایران - لیبرتی -تصویب الحاقیه حفاظت برای مجاهدین در لیبرتی در جلسه استماع کمیته قوای مسلح سنای آمریکا

سناتور مک کین  - ژنرال جیمز جونز
سناتور مک کین  - ژنرال جیمز جونز
سنای ایالات متحده امریکا جلسه استماع کمیته قوای مسلح  به ریاست سناتور جان مک کین
اظهارات ژنرال جیمز جونزاولین مشاور امنیتی رئیس جمهور اوباما درباره تصویب لایحه بودجه دفاعی آمریکا و الحاقیه7ماده یی حفاظت برای ساکنان لیبرتی.
ژنرال جیمز جونزاظهارداشتند،از زمان آخرین استماع من، آنها مورد تهاجم قرار گرفته و بیش از 20 نفر جان خود را از دست داده و تعداد زیادی مجروح شده اند و جامعه جهانی علاقه کمی نسبت به سرنوشت آنها ابراز کرده است. اما من از کمیته برای حمایتش در این رابطه بسیار سپاسگزارم.
تاریخ و وجدان جمعی مردم آمریکا وایران قضاوت می‌کنند که آیا مماشات با دیکتاتوری مذهبی ایران صحیح بود، که آن را برای سد کردن راه آزادی و پیشرفت جامعه ایران و در خون فرو بردن خاورمیانه تشجیع کرد یا سیاست پیشتازانه همبستگی وحمایت  برای ایران آزاد که آینده ایران و از جمله شکوفایی  وصلح درخاورمیانه را در حمایت از مقاومت مردم ایران یافت؟
حکومتها‌، هر قدر هم که مثل رژیم قساوت به خرج بدهند و خون بریزند، رفتنی هستند. اما آنچه همیشه باقی است، دوستی وهمبستگی  ملتها ووجدانهای بیدار بشری هست .
ایرانیان هرگز اشخاص شرافتنمندی راکه همدردی  وهمبستگی شان  را با مقاومت ایران ابراز کرده اندوازمجاهدان اشرفی در لیبرتی حمایت  کرده اند را فراموش نمیکنندحمایت وهمبستگی شان  با رزم آوران  آزادی در کمپ لیبرتی قابل تقدیر وستایش است.
همچنین ،ایرانیان هرگز کسانی راکه در  تاریک ترین دوران ایران با دیکتاتور پای میز مذاکره نشستندنمیبخشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر