۱۳۹۴ آذر ۱۸, چهارشنبه

عفو بین‌الملل: رژیم ایران رتبه اول سرجلاد نوجوانان خود را حفظ کرده است

شکنجه و اعدام باید متوقف شود. این خواست همه مردم ایران است.

اززمان روی کار آمدن آخوند روحانی رئیس‌جمهور رژیم میانگین سالانه اعدامها در دوره او نسبت به دوره رئیس‌جمهور قبلی این رژیم، سه برابر شده،
نقض حقوق‌بشر در همه زمینه‌ها جهش کرده و تمام مردم ایران را هدف قرار داده است؛ از مدافعان حقوق‌بشر تا زنان و جوانان و معلمان ودانشجویان که همین دو روزپیش یعنی16آذر باز هم دست به اعتراض وتظاهرات علیه این رژیم پلید ودیکتاتور زدند ‏وشعار میددند دانشجو میمیرد ،ذلت نمی پذیرد.
زندانیان سیاسی در ایران، زجرکش یا حلق‌آویز می‌شوند اما متاسفانه جهان خاموش است؟نوجوانان در ایران اعدام می‌شوند وجهان نسبت به آن سکوت است؟ درزندانهای سراسر کشور، تعداد زیادی ازهموطنان بی‌دفاع ما مخفیانه اعدام می‌شوند و چند هزار نفر زیر حکم اعدام‌ قرار دارند.
مماشاتگران! وکسانی که بر این همه نقض حقوق‌بشر در ایران سکوتند وچشم شانرا میبندند، شرم کنند. کسانی که  تلاش میکنند دست روحانی جلاد وخامنه ای جنایتکار را از این جنایتها بشویند، باید بدانند که راه جنایت و آدمکشی را در منطقه و سراسر جهان بازوهموار می‌کنند.
اما روحانی  وخامنه ای جنایتکار واعوان  وانضارشان بدانند از این خونها که هر روز از پیکر مردم  ایران می‌ریزد، سرانجام سیلابی برخواهد خاست و دودمان این جانیان را ازبیخ وبن خواهند در آورد.
راستی هدف آخوندهاازاین همه دارودرفش و تازیانه وتیرباران چیست؟پاسخ در یک کلام این است،  تنها و تنها ارعاب جامعه و خفه‌کردن اعتراضات اجتماعی وانفجار مردم بجان آمده از این همه ظلم وبیداد 
حیات و حاکمیت این جانیان درقرن 21 در گرو اعدامهاست زیرا اگر اعدام‌ نباشد، دیگر چه چیزی جلودار انفجار خشم عمومی و اجتماعات جوشان  مردم است؟
اگر اعدامها نباشد آخوندها با چه اهرمی می‌توانند تمام آزادیهای مردم را سلب کنند و سرکوب و ارعاب و محدودیت را تا خصوصی‌ترین زوایای زندگی مردم گسترش دهند؟ اگر اعدا‌مها نباشد آخوندها ی دین فروش چگونه می‌توانند هر روز قیمتها را چند برابر کنند، و هر روز درآمد و ثروت مردم را برای جنگ در منطقه وحفظ بشار اسد ضدبشر یا غارت و زندگی فوق اشرافی خود به باد بدهند؟
اما با وجود همه این سرکوبها که ظرفیت انفجاری جامعه را هرچه بیشتر می‌کند، آخوندهای تبهکار باید بدانند که سرانجام توسط مردم و مقاومت سازمان‌یافته آنها یعنی ارتش آزادیبخش ملی ایران که هم اکنون در لیبرتی محصورند به زیر کشیده خواهند شد.
ودر آینده ای نزدیک  یک ایران بدون اعدام  وزیباترین وطن راخواهیم ساخت . ایرانی خواهیم ساخت که نوجوانان اعدام نشوند
ما انتخاب کرده‌ایم که بایستیم و نبرد کنیم. تا دیگر هیچ نوجوان زیر هجده سالی در زندان، برای رسیدن به سن قانونی اعدام، در دالان مرگ منتظر نباشد و هیچ مادری در ماتم فرزند اعدام‌ شده‌اش اشک نریزد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر