۱۳۹۴ آذر ۳۰, دوشنبه

کنفرانس در سنای آمریکا برای حفاظت از مجاهدین اشرفی در لیبرتی

کنفرانس در سنای آمریکا
کنفرانس در سنای آمریکا
راه حل عملي مبارزه با داعش،اتخاذ سياست قاطع براي خلع يدازرژيم آخوندي درمنطقه وسرنگوني اسد
 سه شنب15 دسامبر، 24 آذر، كنفرانسي در سالن تاريخي كندي سناي آمريكا دربارة مداخلات رژيم آخوندي در منطقه و لزوم تأمين امنيت مجاهدان اشرفي در ليبرتي با حضور شخصيت‌هاي برجستة آمريكايي برگزار شد.
سخنرانان اين كنفرانس عبارت بودند از:
سناتور جوزف ليبرمن، كانديداي معاونت رياست‌جمهوري آمريكا در سال 2000
تام ريج، اولين وزير امنيت داخلي آمريكا
ژنرال جك كين نايب‌رئيس پيشين ستاد نيروي زميني ارتش آمريكا و سفير لينكلن بلومفيلد معاون پيشين وزير خارجة آمريكا در امور سياسي – نظامي
سخنرانان ضمن بر شمردن تهديدات رژيم براي امنيت منطقه، نقش مخرب آن در ايجاد بي‌ثباتي و آشوب و حمايتش از ديكتاتوري اسد و شبه نظاميان شيعي در عراق، بر ضرورت اتخاذ يک سياست قاطع، براي خلع يد از فاشيسم ديني حاكم بر ايران در منطقه به‌عنوان راه حل پايان‌دادن به تروريسم و بنيادگرايي تحت نام اسلام تأكيد كردند.
آنان هم‌چنين تعهدات رسمي و مكتوب آمريكا و ملل متحد را در مورد حفاظت مجاهدان اشرفي در ليبرتي يادآوري و تأكيد كردند كه ايالات متحده بايد با ارائة پوشش هوايي، حفاظت ليبرتي را تأمين كند و هم‌زمان مي‌بايست تمامي عوامل رژيم در دولت عراق كه در پروندة ليبرتي نقش دارند، بركنار و تعويض شوند.
سفير لينكلن بلومفيلد كه ادارة كنفرانس در سناي آمريكا را برعهده داشت در سخنان افتتاحية خود به مداخلات رژيم در كشورهاي مختلف منطقه، به‌ويژه عراق پرداخت و سياست مماشات دولت آمريكا را در اين رابطه مورد انتقاد قرار داد؛ وي گفت:
«ما مالکی را تأیید کردیم و او را سر کار نگه داشتیم. فکر کردیم که او با منافع آمریکا و غرب همسوست. اكنون این داستان به‌طور کامل تغيير كرده وهمه می‌فهمند که مالکی ازنزدیک مشغول به کاربا رژیم تهران بود،حتی امروز هم نمایندة منافع آنهاست
سفير بلومفيلد در ادامة سخنراني خود با تأكيد بر اين‌كه رژيم آخوندي مسئول حملات به اشرفي‌ها در ليبرتي است، گفت: «شما شاید از خود بپرسید این مردان و زنان غیر مسلح، چه کسانی هستند و چرا به آنها موشک شليك می‌کنند؟ (حملة موشكي اخير) هفتمين حملة مرگبار به ساکنانی بود که در ابتدا در کمپ اشرف و حالا در کمپ لیبرتی زندگی می‌کنند. آنها به خواست ایالات متحده و سازمان ملل متحد (به اين محل) منتقل و (و در آن) متمرکز شده‌اند.
معاون پيشين وزارت خارجة آمريكا سپس به كارزار دروغ‌پردازي رژيم و لابي‌هايش در آمريكا عليه مقاومت ايران و كتابي كه خودش دربارة تاريخچة مجاهدين به رشتة تحرير درآورده اشاره كرد، و گفت:
در سال 2003 و 2004، که نیروهای آمریکایی با نیروهای ائتلاف به عراق آمدند، ساکنان کمپ لیبرتی (در آن زمان کمپ اشرف) مختصات پایگاه‌هایشان را فرستاده و گفتند: «ما بی‌طرفیم، ما را بمباران نکنید». به هر حال ما آنها را به‌درخواست (رژيم) ایران بمباران کردیم که مستند شده است. و این به‌رغم گردآوري کامل سلاح‌هاي آنها تحت هدایت ژنرال اودیرنو، فرماندة وقت لشکر 4 پیاده‌نظام بود.
در ادامة پيام رئيس‌جمهور برگزيدة مقاومت به اين كنفرانس پخش شد.
خانم مريم رجوي در پيام خود بر نقش فاشيسم ديني حاكم بر ايران به‌عنوان پدرخواندة بنيادگرايي و تروريسم تحت نام اسلام تأكيد كرد، و گفت:
«بدون وجود يك رژيم بنيادگرا در ايران، نه ايده تشكيل خلافت اسلامي، نه بي‌اعتبار تلقي‌كردن مرزها، نه مبادرت به كشتار تحت عنوان جهاد فعليت نمي‌يافت.
اعمال فجيع امروز داعش يا بوكو حرام همه الهام گرفته از آخوندهاي (حاكم بر) ايران است که دهه‌ها علیه مردم ایران مرتکب شدند، همان جناياتي كه اين رژيم از طريق نيروي تروريستي قدس، حزب‌الله و شبه نظاميان باصطلاح شيعه در عراق، سوريه، لبنان و يمن مرتكب مي‌شود.
تشكيل ائتلاف بين‌المللي به رهبري ايالات متحده در سال 2014 براي مقابله با داعش، گام مثبتي بود. اما استراتژي كمبود اساسي اين ائتلاف فقدان یک سیاست قاطع در قبال رژیم آخوندهاست که سرچشمة بحران در منطقه است.
از بين‌بردن داعش در سوريه مستلزم سرنگوني بشاراسدودرعراق مستلزم خلع يدازرژيم ايران و شبه‌نظاميان وابسته به آن است.
راه حل نهایی در برابر بنیادگرایی و تروریسم تحت نام اسلام سرنگونی فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران توسط مردم و مقاومت ایران است.
به همین دلیل،‌ آخوندها از هیچ جناتی برای از بین‌بردن مقاومت از جمله حملات موشکی به اعضای بی‌دفاعش در کمپ لیبرتی در عراق که آنها را به مثابه تهدید اصلی خود می‌دانند، دریغ نکردند».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر