۱۳۹۴ دی ۱, سه‌شنبه

ایران: تشکیل پرونده جدید علیه نرگس محمدی با شکایت مأموران زندان

زندانی سیاسی نرگس محمدی
زندانی سیاسی نرگس محمدی
سرکوب مدافعان حقوق‌بشر و مخالفان و معترضان بویژه زنان، فرازجدید وبی سابقه از شقاوت وزن ستیزی رژیم آخوندی را به نمایش میگذارد،که کمتر نمونه ای در دنیای معاصر برای آن میتوان یافت .
مإموران منتقل کننده زندانی سیاسی نرگس محمدی به بیمارستان جهت درمان علیه او شکایت کرده اند، امری که منجر به اعتراض خانم محمدی شده است.
نرگس محمدی، نایب رئیس کانون مدافعان حقوق بشر، در نامه‌ای به دادستان تهران در آبانماه سال جاری به رفتارهای مأموران و مسئولان زندان با او در بیمارستان اعتراض کرد. مأموران همراه نرگس محمدی، او را با دستبند به بیمارستان منتقل کرده و هنگامی که خانم محمدی برای معاینه باید «لباس عوض کند»، محل معاینه را ترک نمی‌کردند. نهایتاً به دلیل ماندن مإمور در اتاق عمل، خانم محمدی از انجام عمل جراحی تشخیصی خودداری کرد و بدون تکمیل روند تشخیص بیماری به زندان بازگشت.
تشکیل پرونده جدید علیه او احتمالاً مربوط به برخوردهاي لفظي بين نرگس محمدي و ماموران باشد که در شرایط متشنج در بیمارستان ممکن است رخ داده باشد.
در یک تحول دیگر گزارش شد که مسئولان زندان از دادن عکس فرزندان خانم محمدی که توسط خانواده‌ آورده شده بود، «ممانعت»کرده و در مقابل درخواست او گفته اند که «دستور داده شده که نسبت به شما اینگونه رفتار شود.». دو قلوهای خانم محمدی به خارج از کشور فرستاده شده اند و وی از تیرماه با آنها هیچ ارتباطی نداشته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر